Beyonce Tiffany mn
Fot. Materiały prasowe
Ze świata mody

Beyoncé w najnowszej kampanii marki Tiffany & Co.

Gwiazda po wypuszczeniu nowego albumu nie zatrzymuje się i podejmuje kolejny błyszczący i efektowny ruch

Aleksandra Trendak 8 września 2022 13:30
Beyonce Tiffany mn
Fot. Materiały prasowe

Beyoncé to ikona, niezwykła artystka, której każdy album budzi ogromne zainteresowanie i trwale zapisuje się na kartach historii muzyki. Nie inaczej było z najnowszą solową płytą “Renaissance”, która podbija listy przebojów, a piosenkarka nie zwalnia tempa i jest gotowa na kolejny, błyszczący i efektowny ruch, jak to ma w zwyczaju. Ikona muzyki pojawiła się w najnowszej kampanii Tiffany & Co. zatytułowanej “Lose Yourself In Love”, której przesłaniem jest celebrowanie indywidualności, miłości i uniwersalnej więzi. Jak prezentują się zdjęcia wykonane do kampanii? Kto je wykonał? Jak Tiffany & Co. ocenia współpracę z gwiazdą? 

ZOBACZ TEŻ: Ten dom to cud architektury! To tu Beyoncé i Jay-Z kręcili reklamę Tiffany&Co.!

Najnowsza kampania Tiffany & Co. z Beyoncé 

Beyoncé jako wieloletnia ambasadorka marki Tiffany & Co. wie jak najlepiej oddać klimat i przesłanie marki w najnowszej kampanii. 

Jestem zaszczycona, że mogę jeszcze głębiej odkrywać, jak piękne są nasze związki, kiedy naprawdę je celebrujemy i znamy znaczenie miłości, jaką mamy dla siebie jako jednostek. 

Powiedziała artystka w oświadczeniu dla Elle.com. Zdaniem Alexandra Arnaulta, wiceprezesa marki Tiffany & Co. ds. produktów i komunikacji, praca z piosenkarką to niezwykłe doświadczenie, a wybór jej jako twarzy najnowszych modeli biżuterii był bardzo łatwy. 

Beyoncé jest inspiracją dla wielu osób, ponieważ jest ucieleśnieniem nieustraszonej kreatywności. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy kontynuować naszą współpracę drugi rok z rzędu i zapoczątkować ekscytującą, nową erę miłości. 

Beyoncé pozuje i występuje w stroju z kolekcji Tiffany HardWear, stworzonej specjalnie na potrzeby kampanii. Złożenie i wypolerowanie metalu, z którego wykonana jest biżuteria zajęło ponad 40 godzin, gdyż składa się z ogniw z 18-karatowego złota, które jest trzy razy większe niż standardowe stopniowane ogniwo w ofercie Tiffany. Zdjęcia wykonał świetny fotograf Mason Poole, który fantastycznie uchwycił energię Beyoncé, wykorzystał wiele ciekawych zabiegów świetlnych, między innymi dodanie flar, aby zdjęcia wydawały się bardziej vintege i nawiązywały do klimatu najnowszej płyty artystki, który był inspirowany latami 90. Efekt kampanii jest fantastyczny, artystka wygląda na niej bardzo elegancko i szykownie, co najlepiej oddaje klimat nowych produktów od Tiffany & Co. 

Beyonce Tiffany
Fot. Materiały prasowe

Beyoncé to niekwestionowana ikona, która zawsze fantastycznie wychodzi na zdjęciach, lubi bawić się swoim wizerunkiem i nie boi się odważnych sesji zdjęciowych. Choć ta kampania jest dość zachowawcza i klasyczna, świetnie oddaje charakter marki jaką jest Tiffany & Co. Jak oceniacie najnowszą kampanię z udziałem Beyoncé?  

Beyonce Tiffany
Fot. Materiały prasowe
Beyonce Tiffany
Fot. Materiały prasowe

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARIA DĘBSKA ma 31 lat i na koncie wiele wspaniałych ról. Nam opowiada o tym, dlaczego nie została pianistką, gdzie najlepiej łapie dystans i za co kocha podróże. AGATA WĄTRÓBSKA I JANUSZ CHABIOR w dowcipnej i pełnej czułości rozmowie o swoim związku, ukochanych psach i magii małżeńskiej obrączki. MOHAMED AL-FAYED: egipski miliarder, właściciel paryskiego Ritza, ojciec kochanka księżnej Diany, bohater „The Crown”. Kim jest naprawdę? KASPER BAJON: scenarzysta, pisarz, reżyser. Fachu filmowego uczył się od swojego ojca, reżysera Filipa Bajona. Czy dziś słucha jego uwag?