Beyonce Tiffany mn
Fot. Materiały prasowe
Ze świata mody

Beyoncé w najnowszej kampanii marki Tiffany & Co.

Gwiazda po wypuszczeniu nowego albumu nie zatrzymuje się i podejmuje kolejny błyszczący i efektowny ruch

Aleksandra Trendak 8 września 2022 13:30
Beyonce Tiffany mn
Fot. Materiały prasowe

Beyoncé to ikona, niezwykła artystka, której każdy album budzi ogromne zainteresowanie i trwale zapisuje się na kartach historii muzyki. Nie inaczej było z najnowszą solową płytą “Renaissance”, która podbija listy przebojów, a piosenkarka nie zwalnia tempa i jest gotowa na kolejny, błyszczący i efektowny ruch, jak to ma w zwyczaju. Ikona muzyki pojawiła się w najnowszej kampanii Tiffany & Co. zatytułowanej “Lose Yourself In Love”, której przesłaniem jest celebrowanie indywidualności, miłości i uniwersalnej więzi. Jak prezentują się zdjęcia wykonane do kampanii? Kto je wykonał? Jak Tiffany & Co. ocenia współpracę z gwiazdą? 

ZOBACZ TEŻ: Ten dom to cud architektury! To tu Beyoncé i Jay-Z kręcili reklamę Tiffany&Co.!

Najnowsza kampania Tiffany & Co. z Beyoncé 

Beyoncé jako wieloletnia ambasadorka marki Tiffany & Co. wie jak najlepiej oddać klimat i przesłanie marki w najnowszej kampanii. 

Jestem zaszczycona, że mogę jeszcze głębiej odkrywać, jak piękne są nasze związki, kiedy naprawdę je celebrujemy i znamy znaczenie miłości, jaką mamy dla siebie jako jednostek. 

Powiedziała artystka w oświadczeniu dla Elle.com. Zdaniem Alexandra Arnaulta, wiceprezesa marki Tiffany & Co. ds. produktów i komunikacji, praca z piosenkarką to niezwykłe doświadczenie, a wybór jej jako twarzy najnowszych modeli biżuterii był bardzo łatwy. 

Beyoncé jest inspiracją dla wielu osób, ponieważ jest ucieleśnieniem nieustraszonej kreatywności. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy kontynuować naszą współpracę drugi rok z rzędu i zapoczątkować ekscytującą, nową erę miłości. 

Beyoncé pozuje i występuje w stroju z kolekcji Tiffany HardWear, stworzonej specjalnie na potrzeby kampanii. Złożenie i wypolerowanie metalu, z którego wykonana jest biżuteria zajęło ponad 40 godzin, gdyż składa się z ogniw z 18-karatowego złota, które jest trzy razy większe niż standardowe stopniowane ogniwo w ofercie Tiffany. Zdjęcia wykonał świetny fotograf Mason Poole, który fantastycznie uchwycił energię Beyoncé, wykorzystał wiele ciekawych zabiegów świetlnych, między innymi dodanie flar, aby zdjęcia wydawały się bardziej vintege i nawiązywały do klimatu najnowszej płyty artystki, który był inspirowany latami 90. Efekt kampanii jest fantastyczny, artystka wygląda na niej bardzo elegancko i szykownie, co najlepiej oddaje klimat nowych produktów od Tiffany & Co. 

Beyonce Tiffany
Fot. Materiały prasowe

Beyoncé to niekwestionowana ikona, która zawsze fantastycznie wychodzi na zdjęciach, lubi bawić się swoim wizerunkiem i nie boi się odważnych sesji zdjęciowych. Choć ta kampania jest dość zachowawcza i klasyczna, świetnie oddaje charakter marki jaką jest Tiffany & Co. Jak oceniacie najnowszą kampanię z udziałem Beyoncé?  

Beyonce Tiffany
Fot. Materiały prasowe
Beyonce Tiffany
Fot. Materiały prasowe

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

To nie była miłość od pierwszego wejrzenia, ale szybko zamieszkali razem. Teraz czeka ich wielka zmiana!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KATARZYNA GROCHOLA i DOROTA SZELĄGOWSKA: matka i córka o tym, jak ich niełatwa kiedyś relacja zmieniała się i dojrzewała. Jaka jest dzisiaj? NATALIA NIEMEN, ANIA RUSOWICZ, KATARZYNA WODECKA-STUBBS z okazji zbliżającego się Wodecki Twist Festiwal córki legendarnych artystów otworzyły skarbiec swoich niezwykłych wspomnień. HENRYK GOŁĘBIEWSKI i FILIP ŁOBODZIŃSKI grali razem w kultowych filmach dla dzieci, ale ich drogi się rozeszły. Teraz znów się spotkali.