VIVA! VIDEO

Po raz pierwszy w duecie

Nowe gwiazdy w przebojach LINK4!

Artykuł sponsorowany 15 czerwca 2021 14:04

To była wielka niespodzianka dla fanów kultowej serii śpiewających reklam LINK4. Kasię Moś – niekwestionowaną gwiazdę rewelacyjnych coverów największych światowych hitów w wersji “ubezpieczeniowej” – zastąpiły dwie piosenkarki młodego pokolenia. Sylwia Przetak i Daria Reczek to prawdziwe torpedy, a nowe wersje przebojów Tiny Turner oraz zespołu O-Zone w ich wykonaniu zostają w głowie na długo!

Mieliśmy okazję wziąć udział w sesji nagraniowej do nowej serii przebojów LINK4 i nieco podpatrzeć dziewczyny w akcji, a także zapytać je o wrażenia na gorąco. Kim są młode gwiazdy? Daria Reczek, która wkrótce wydaje swój kolejny singiel, podbiła serca publiczności, zajmując drugie miejsce w popularnym show muzycznym TVP1 “The Voice of Poland”. Dynamiczna 21-letnia brunetka oczarowała publiczność zarówno głosem, temperamentem, jak i urodą. Z magnetyczną blondwłosą Sylwią Przetak – laureatką wielu festiwali muzycznych – obdarzoną przepiękną barwą głosu, tworzą idealny duet.

Nowa odsłona śpiewających reklam LINK4
Fot. mat. prasowe

Skąd pomysł na zmiany w sprawdzonym formacie, pytamy Joannę Talaśkę, dyrektor komunikacji marketingowej LINK4:

Nasza firma zawsze stawiała na młodych zdolnych ludzi. Tak było w przypadku Kasi Moś, która współpracę z LINK4 rozpoczęła w 2014 r. po sukcesie w programie “Must Be The Music”, a teraz jest już prawdziwą gwiazdą, w czym z pewnością pomogła jej także ogromna popularność wielokrotnie nagradzanych reklam LINK4. Podobnie wspaniałe dziewczyny z zespołu The Chance: Agnieszka, Magda i Monika, z którymi fantastycznie nam się współpracowało. Po latach wspólnej owocnej pracy, pomyśleliśmy, że czas dać szansę nowym wschodzącym gwiazdom. Zorganizowaliśmy casting, który Sylwia i Daria wygrały bezapelacyjnie. Trzymamy kciuki za dziewczyny, ale już po pierwszych nagraniach widać, że efekt jest rewelacyjny – dodaje.

Jak podchodzą do takiego wyzwania młode artystki? Poprzeczka postawiona jest bardzo wysoko. Każdy nieraz nucił kultowe “dwa, dwa i siedem czwórek” w wykonaniu Kasi Moś. Teraz przyszedł czas na duet. Czy to duży stres, pytamy Sylwię Przetak: Oczywiście, na początku były obawy, jak się zgrają nasze głosy, no i wspólna choreografia to też wyzwanie, tym bardziej że nie znałyśmy się wcześniej. Na szczęście bardzo szybko się okazało, że dobrze się dogadujemy i praca na planie układała się doskonale.

Nowa odsłona śpiewających reklam LINK4
Fot. mat. prasowe

To prawda – potwierdza Daria. – Atmosfera podczas nagrania była rewelacyjna. Pracowało się świetnie w gronie takich profesjonalistów. To była przyjemność. Obie zgodnie przyznają, że współpraca z LINK4 to dla nich duża szansa, by dać się poznać szerokiej publiczności. O ogromnej sile oddziaływania przebojowych reklam LINK4 świadczą liczne nagrody, w tym najbardziej prestiżowa Effie Awards.

Covery światowych wykonawców z wpadającymi w ucho zabawnymi tekstami okazały się strzałem w dziesiątkę. Mamy wypracowany format, który teraz prezentujemy w nowej odsłonie. Reklamy LINK4 zostały już kilkukrotnie nagrodzone prestiżowymi statuetkami Effie, przyznawanymi przez ekspertów z branży reklamowej za efektywność. Jestem pewna, że dziewczyny doskonale poradzą sobie z tak wysoko ustawioną poprzeczką – mówi Patrycja Kotecka, członek zarządu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4.

Patrycja Kotecka, członek zarządu Towarzystwa Ubezpieczeniowego LINK4
Fot. mat. prasowe

Już nie możemy się doczekać pierwszych wrażeń widzów. Mamy nadzieję, że nasze wykonanie przypadnie publiczności do gustu – mówią z uśmiechem wokalistki.

My życzymy powodzenia i wielu hitów z LINK4! Nowe reklamy z Sylwią i Darią w rolach głównych możemy oglądać zarówno w You Tube, jak i w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

Materiał powstał z udziałem firmy LINK4.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.