To nie tylko Chanel, Dior i Lancome!

Marta Cieplak 21 lipca 2019 17:30

W dobie cyfryzacji o wartości marki świadczy nie tylko to, ile sprzedaje produktów, ale także to ile jest warta w oczach rynku i konsumentów. Jak reagują na nowości, czy angażują się na profilach społecznościowych i jakie ma to przełożenie na realne zyski. Forbes zrobił takie badania i już wie, które z urodowych marek luksusowych są najsilniejsze!

Najbardziej wpływowe firmy kosmetyczne świata

Forbes, z pomocą firmy Launchmetrics, oparł swoje wyniki aż na 100 wskaźnikach, wśród których były takie jak zaangażowanie odbiorców i jakość treści. Sprawdzano także MIV, czyli wartość wpływu mediów. W zestawieniu znaleźli się oczywiście gracze tacy jak Chanel czy Dior, ale było sporo zaskoczeń. Także w kwestii zajętych przez markę miejsc w rankingu. Oto lista zwycięzców! 

1/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
1/10

Nr 10 PAT MCGRATH 

2/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
2/10

Nr 9 TATCHA

3/10
Copyright @
3/10

Nr 8 YSL BEAUTY

4/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
4/10

Nr 7 CHANEL

5/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
5/10

Nr 6 ESTEE LAUDER

6/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
6/10

Nr 5 CHARLOTTE TILBURY

7/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
7/10

Nr 4 LAURA MERCIER

8/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
8/10

Nr 3 DIOR

9/10
luksusowe marki kosmetyczne
Copyright @materiały prasowe
9/10

Nr 2 LANCOME

10/10
Trendy makijażowe
Copyright @Materiały Prasowe
10/10

Nr 1 NARS

Wideo

Poznaj historię miłości Agnieszki Woźniak-Starak i jej męża Piotra!

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Trzy kobiety, które w najnowszym serialu Polsatu „Zawsze warto” połączyło przypadkowe dramatyczne wydarzenie: Weronika Rosati, Katarzyna Zielińska i Julia Wieniawa. Edyta Geppert o pasji śpiewania i życiowych wyborach oraz Dominika Gwit i Wojciech Dunaszewski o tym, co ślub zmienił w ich życiu.