kolekcja makijażu Lady Gaga Casa Gaga od Haus Laboratories
Fot. materiały prasowe
O tym się mówi

Lady Gaga stworzyła kolekcję kosmetyków do makijażu inspirowaną filmem Dom Gucci 

Wiemy nawet, którym odcieniem pomadki pomalowana jest na plakacie. Ty też możesz go mieć!

Marta Cieplak 25 listopada 2021 12:30
kolekcja makijażu Lady Gaga Casa Gaga od Haus Laboratories
Fot. materiały prasowe

Już jutro, 26 listopada 2021 do kin wchodzi długo oczekiwany film Dom Gucci z Lady Gagą w jednej z głównych ról. Zdobywczyni Oscara tak bardzo zafascynowała się tym tematem i graną przez siebie postacią, Patrizią Reggiani, że postanowiła stworzyć specjalną, limitowaną edycję kosmetyków do makijażu, którą nazwała Casa Gaga Italian Collection. Jak się okazuje, stworzone przez nią produkty były testowane także na planie głośnego filmu, więc teraz z łatwością można odwzorować makijaże w stylu Reggiani. Podobnie jak look z plakatu reklamującego Dom Gucci, na którym Lady Gaga umalowana jest szminką z kolekcji o nazwie Stefania, która nawiązuje do oryginalnego imienia samej wokalistki – Stefani Germanotta. 

ZOBACZ TAKŻE: Szalone życie Patrizi Reggiani. Kim tak naprawdę była Czarna Wdowa domu mody Gucci?

Kolekcja makijażu Lady Gagi Casa Gaga z filmu „Dom Gucci”

Kolekcja została zainspirowana filmem Dom Gucci, ale także wszystkim, co włoskie, w tym także korzeniami samej Lady Gagi, której ojciec jest przecież Włochem. Dlatego znajdziemy w niej włoskie nazwy oraz imiona nawiązujące do włoskich kobiet-ikon takich jak aktorki Sophia Loren i Gina Lollobrigida, projektantka Elsa Schiaparelli czy sama Lady Gaga, a naprawdę Stefani Germanotta. Ich imiona noszą pomadki w kolekcji Casa Gaga Italian Collection. Można je kupić jedynie w zestawie, ukryte w eleganckiej kosmetyczce z ekologicznej skóry. Cena takiego zestawu mini pomadek Tanti Baci to 267 zł.

Jak wyznaje dyrektor artystyczna Haus Laboratories by Lady Gaga i wieloletnia makijażystka Lady Gagi, Sarah Tanno, kosmetyki były testowane zarówno na planie zdjęciowym jak i podczas przygotowania kampanii. Dlatego też, jeśli zachwyci Cię makijaż aktorki z plakatu, z łatwością odwzorujesz go sięgając po czarny eyeliner i pomadkę w odcieniu Stefania. Zresztą tym imieniem Włosi wołali za nią podczas kręcenia filmu.

Co ciekawe, film Dom Gucci obejmuje całe dekady, dzięki czemu możemy w nim podziwiać ponad pięćdziesiąt różnych makijaży. Na początku Patrizia nosi mocny eyeliner, który potem ustępuje kociemu oku – można podziwiać je podczas sceny ślubu. Później uwagę przykuwa połyskująca niczym śnieg szminka i błyszczyk, które można podziwiać także  w trailerze w scenie gdy podczas wypadu na narty Patrizia pije cappucino. I to wszystko znajduje odzwierciedlenie w kolekcji Casa Gaga.

Casa Gaga Italian Collection błyszczyki
Fot. Haus Labs Instagram

ZOBACZ TAKŻE: Lady Gaga błyszczy na premierze filmu "Dom Gucci" w Los Angeles. I to dosłownie!

Ta kolekcja została stworzona w taki sposób, by mogły z niej korzystać wszystkie kobiety, nawet te początkujące i niezbyt doświadczone w sztuce makijażu. „Podczas procesu tworzenia kosmetyków zauważyłam, że włoskie kobiety mają tendencję do kupowania jednego produktu i używania go wszędzie" – powiedziała Tanno w rozmowie z Vanity Fair. Dlatego chciała stworzyć taką formułę, którą można nałożyć bardzo szybko i bez lusterka. I to jej się udało, zwłaszcza przy rozświetlaczu Tutti Gel-Powder Higlighter.

Casa Gaga Italian Collection rozświetlacz
Fot. Haus Labs Instagram

„Idea złotej godziny we Włoszech była czymś, co chcieliśmy uchwycić" – powiedziała Tanno w VF w nawiązaniu do pięknych, złotych opakowań kosmetyków.

Casa Gaga Italian Collection róż
Fot. Haus Labs Instagram

Wszystkie produkty z Casa Gaga Italian Collection można kupić na stronie www.hauslabs.com. Ceny zaczynają się od 92 zł. Najdroższy jest zestaw całej kolekcji (z opcją wyboru swoich ulubionych odcieni różu i błyszczyka), którego cena to 911 zł. My już szykujemy karty kredytowe! 

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.