Ta jesień należy do nich! Zobacz gwiazdy w najbardziej wyczekiwanych kampaniach perfum
- Xymena Borowiecka
1 z 8
Gwiazdy sygnują swoim nazwiskiem ubrania, bieliznę czy kosmetyki, ale to udział w kampanii reklamowej perfum uznawany jest za największe wyróżnienie. W tym sezonie do grona ambasadorów marek wkroczyły zupełnie nowe twarze. Ale mamy też wielkie i piękne powróty!
Najbardziej wyczekiwane premiery perfum 2017!
Jesień 2017 rok obfituje w ważne dla świata beauty premiery – pierwszy od 15 lat zapach Chanel, nowa odsłona kultowego "Obsession" od Calvina Kleina ukazana na biało-czarnych fotografiach czy całkowicie nowy, szalenie zmysłowy zapach Gucci, reklamowany przez rozchwytywaną w Hollywood - Dakotę Johnson.
Największe zaskoczenie tego roku? Film i kampania promująca zapachy "The One" od Dolce&Gabbana, w których udział wzięli aktorzy kultowego serialu "Gra o tron". Premiera perfum zbiegła się w czasie z finałem siódmego sezonu.
Zobacz także: Najbardziej kontrowersyjne perfumy tego sezonu? „Fucking Fabulous” Toma Forda. Wiemy, skąd wzięła się ich nazwa!
Kto spośród postaci kina, sztuki i mody wygląda najlepiej w reklamowej odsłonie?
2 z 8
Dakota Johnson dla Gucci Bloom
W dniu, w którym ogłoszono, że to właśnie ona będzie ambasadorką nowych perfum domu mody Gucci, aktorka pojawiła się towarzystwie dyrektora kreatywnego marki – Alessandro Michele – na prestiżowej gali MET, czym wzbudziła ogromne zainteresowanie mediów.
Nowa muza projektanta, Dakota Johnson, znana głównie z serii "50 Twarzy Greya" w kampanii występuje razem z artystką Petrą Collins i modelką Hari Neff.
Miejski Ogród Gucci
Kampania została zrealizowana w Nowym Jorku. Autorem niezwykłych zdjęć przedstawiających gwiazdy na tle miejskiego ogrodu jest Glen Luchford, ulubiony fotograf marki.
Jak mówi dyrektor kreatywny marki, Alessandro Michele:
Zainspirowało nas to, jak zapach potrafi nas przenieść w fantazyjne, nieistniejące naprawdę miejsca. Ta kampania jest surrealistyczną wizją noszenia ogrodu.
Jak pachnie Gucci Bloom?
Zapach określany jest jako „elissir di fiore” – esencja kwiatowa - powrót do włoskiej sztuki perfumiarskiej i do naturalnych kwiatów. Twórcą kompozycji zapachowej jest Alberto Morillas. Perfumy są zmysłowym miksem jaśminu wielkolistnego, tuberozy, korzenia irysa i wiciokrzewu.
Zobacz także: Zobacz najciekawszą kampanię sezonu! Gucci proponuje projekty nie z tego świata
3 z 8
Emilia Clarke i Kit Harrington dla The One od Dolce&Gabbana
To z pewnością będą ulubione zapachy fanów serialu "Gra o tron"! Włoski dom mody Dolce&Gabbana właśnie zaprezentował nowe perfumy The One dla niej i dla niego.
Gwiazdami kampanii zostali serialowi Jon Snow i Daenerys Targaryen, czyli Kit Harrington i Emilia Clarke. Oto jak Domenico Dolce i Stefano Gabbana uzasadnili swój wybór:
Emilia Clarke, czyli muza idealna
Idealnie uosabia kobietę Dolce & Gabbana: jest promienna i pełna życia. Jej osobowość i naturalne piękno stanową esencję tej nowej kampanii: radość, spontaniczność, pełnię życia. Ona jest Tą Jedyną.
Kit Harrington
Jest dokładnie taki, jak mężczyzna Dolce&Gabbany: młody, uroczy, charyzmatyczny i z bogatą osobowością. Nie mogliśmy wybrać lepiej!
Aktorzy zdobyli rozgłos właśnie dzięki "Grze o tron", w której grają jedne z głównych ról. Fani ich pokochali, a role, które odgrywają, są już niemalże kultowe. Są rozpoznawalni i uwielbiani przez widzów z całego świata. I świetnie wpasowali się w estetykę i wizję włoskiego domu mody.
Zobacz także: Najbardziej kontrowersyjne perfumy tego sezonu? „Fucking Fabulous” Toma Forda. Wiemy, skąd wzięła się ich nazwa!
Film promujący perfumy The One
Nowa kampania Dolce&Gabbanna utrzymana jest w tradycyjnym stylu domu mody - osadzona pośrodku hucznej włoskiej biesiady i doskonale podkreśla korzenie oraz temperament projektantów.
W reklamie "The One" aktorzy świetnie bawią się w otoczeniu typowej włoskiej familii - tańczą, śpiewają i... jedzą spaghetti.
Jak pachnie The One od Dolce&Gabbana?
Zamknięty w złotym flakonie, nazywany przez twórców esencją luksusu zapach, stanowi idealne dopełnienie dla wieczorowej stylizacji.
Woda perfumowana The One jest kwiatowo-orientalna, łączy w sobie współczesne nuty owocowe i klasyczną paletę białych kwiatów. Odnajdziemy w niej aromat odurzającej białej lilii, brzoskwini, bergamotki i piżma.
POLECAMY: Przystojniak Tom Hiddleston w najnowszej kampanii Gucci! Nadaje się na nowego Bonda?
4 z 8
Kate Moss dla Obsessed domu mody Calvin Klein
Marka Calvin Klein wykorzystała do promocji nowego zapachu zdjęcia 18-letniej (!) Kate Moss, wykonane w 1993 roku przez Mario Sorrenti'ego, ówczesnego partnera modelki. Sesja odbyła się na Wyspach Dziewiczych, gdzie polecieli tylko we dwoje – bez zespołu fotografów, fryzjerów i makijażystów. Pewnie dlatego efekt jest tak piorunujący!
Jak pachnie Obsessed?
Perfumy Obsessed stworzyli Honorine Blanc i Annick Menardo. Nutami głowy są cytrusy, neroli i elemi, nutami serca - lawenda, liść fiołka i szałwia, a nutami bazy - piżmo i ambrette (piżmo ambrowe).
Zobacz także: Nowa, erotyczna kampania reklamowa marki Calvin Klein! Tylko dla dorosłych!
5 z 8
Misty Copeland dla Modern Muse od Estée Lauder
Kampania powstała we współpracy ze Spring Studios oraz reżyserką i fotografką Pamelą Hanson. Spot tworzy opowiadanie wokół pytania Co cię inspiruje?, aby zaangażować kobiety w dyskusję w mediach i na portalach społecznościowych przy użyciu hashtagu #BeAnInspiration. Na ekranie główna bohaterka uczymłode tancerki baletu oraz podkreśla znaczenie budowania relacji z kolejnym pokoleniem.
Ambasadorka zapachu - Misty Copeland jest główną tancerką American Ballet Theatre i pierwszą afroamerykańską primabaleriną w historii tego teatru. Według kreatorów artystycznych marki, idealnie oddaje naturę współczesnej muzy – jest pełna kobiecej siły, wytrwałości, poświęcenia i pasji.
Moją pasją jest taniec i dzielenie się z innymi. Uwielbiam przekazywać swoją wiedzę kolejnemu pokoleniu. Przywiązuję również dużą wagę do zapachu, jaki noszę podczas występów. Kampania Modern Muse stanowi doskonałą okazję, aby spojrzeć na moją historię z innej strony.
- powiedziała amerykańska gwiazda baletu.
Jak pachnie Modern Muse od Estée Lauder?
Jest kwiatowy i ciepły. Idealnie pasuje do pewnej siebie kobiety sukcesu, stanowią doskonałe uzupełnienie jej aktywnego i dynamicznego trybu życia. Nuta głowy - mandarynka, nuty serca to tuberoza, lilia, płatki kwiatów, wiciokrzew, jaśmin sambak, chiński jaśmin, natomiast nuty podstawy - wanilia, piżmo, nuty drzewne, paczuli, ambra, liść paczuli.
Zobacz także: Polka twarzą linii kosmetyków stworzonej przez Victorię Beckham!
6 z 8
Kristen Stewart twarzą zapachu Gabrielle od Chanel
W maju świat mody obiegła wiadomość o pierwszej od 15 lat premierze zapachu francuskiej marki. Twarzą kompozycji została oczywiście ambasadorka paryskiej marki – Kristen Stewart.
Premiera perfum to równocześnie zwieńczenie roku 2017, który marka poświęciła w całości swojej założycielce – Gabrielle Chanel. Zainicjowało go ujawnienie nowego projektu torebki (oczywiście o nazwie Gabrielle) oraz stopniowo odkrywana seria spotów z serii Inside Chanel, tym razem skupionych na postaci legendarnej Coco.
Nowa rola Kirsten Stewart
Film reklamujący zapach Gabrielle, w którym Kirsten uwalnia się z symbolicznego kokonu i ucieka do światła, został wyreżyserowany przez Ringana Lidwige'a. Ścieżka dźwiękowa do której tańczy aktorka to piosenka Beyoncé - "Runnin". Dzięki niej i energii Kirsten, spot robi wrażenie i silnie zapada w pamięć.
Jak pachnie Gabrielle Chanel?
Zapach został wykreowany przez Oliviera Polge'a. Gabrielle to zmysłowy miks ylang-ylang, jaśminu, kwiatu pomarańczy, tuberozy, drzewa sandałowego i białego piżma. Subtelne nuty grejpfruta, mandarynki i czarnej porzeczki sprawiają, że czujemy się dzięki nim jak w rajskim ogrodzie.
Zobacz także: Cara Delevingne i Lily-Rose Depp zostały bohaterkami najnowszej kampanii Chanel!
7 z 8
Andre Hamann dla Trussardi Riflesso
Ten niemiecki model i niekwestionowana gwiazda Instagrama z ponad milionem followersów to nowa twarz marki i zapachu Riflesso. To duża zmiana, bo do tej pory w kampaniach perfum występowali najczęściej członkowie rodziny Trussardi.
Spot został nakręcony na włoskim wybrzeżu w okolicach Genui. W rolach głównych pojawia się oczywiście Andre oraz... stylowy kabriolet i motocykl. Historia opowiada o ucieczce od korporacyjnego życia i powrocie do domu, do korzeni. Robi wrażenie.
Jak pachnie Trussardi Riflesso?
Kompozycję stworzyła Véronique Nyberg – sławna kreatorka zapachów, ceniona za kreatywność i umiejętne równoważenie intensywnych emocji i naukowego podejścia. Nutami głowy są bergamotka, różowy grejpfrut i zielone jabłko, nutami serca - geranium, liście fiołka i lawenda, a nutami bazy - skóra, wetyweria i fasolka tonka.
Zobacz także: Męskie ubrania i dodatki przechodzą transformację w damskiej szafie. Zobacz sesję z VIVA! MODA
8 z 8
POPTASTIC od Poppy Delevingne dla Jo Malone
Legendarna londyńska marka perfumeryjna Jo Malone zaprosiła do współpracy swoją stałą ambasadorkę i brytyjską it-girl, Poppy Delevingne – siostrę słynnej modelki i aktorki Cary Delevingne. Poppy od dwóch lat jest twarzą marki – promuje nowości oraz pojawia się na oficjalnych wydarzeniach. Tym razem miała nieco inne zdanie.
Jo Malone postanowiła odświeżyć bowiem dwa ikoniczne zapachy: Orange Blossom i Tuberose Angelica. Modelka podkręciła propozycje marki swoją energią i zabawną osobowością. Efekty są naprawdę zaskakujące!
Spod jej ołówka wyszły dwa flakoniki Poptastic – upstrzone kolorowymi kropkami przypominającymi abstrakcyjne dzieło współczesnego artysty. Proste dotychczas buteleczki uzyskały zupełnie nową odsłonę.
Jak pachną ulubione zapachy Poppy od Jo Malone?
Orange Blossom to świeży zapach na dzień bazujący na nutach cytronu, klementynki, kwiatu afrykańskiej pomarańczy i lotosu. Modelka pachniała nim w dniu swojego ślubu w 2014 roku. Z kolei Tuberose Angelica to zmysłowy miks dzięgla, tuberozy i ambry, idealnie sprawdzający się jako aromat na wieczór.
Zobacz także: Jakie lody lubią Cara Delevingne i Jeremy Scott z Moschino?