To tylko pozornie dwa różne światy

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 28 listopada 2021 10:53

Już dawno do lamusa odeszła krzywdząca teoria, że kobiety zainteresowane nowymi technologiami, czyli stereotypowo męskim obszarem, nie zwracają uwagi na swój wygląd i o siebie nie dbają. Moda, makijaż i pielęgnacja ciała są ważne dla każdej z nas, niezależnie od profesji. I to właśnie często w tych silnie zmaskulinizowanych branżach panie przykładają większą wagę do tego, jak się prezentują i szczególnie zależy im na podkreśleniu swojej kobiecości.

Słuchawki udające szminkę

Szukasz prezentu, który łączyłby oba światy? Marka Huawei wychodzi ci naprzeciw. FreeBuds Lipstick to bezprzewodowe czerwone słuchawki spakowane w eleganckie, czarne etui, do złudzenia przypominające kształtem szminkę. Wykonane jest ze stali nierdzewnej z błyszczącym wykończeniem i złotymi elementami, a przy zamykaniu wydaje charakterystyczne dla szminek "kliknięcie", co jeszcze wzmacnia wrażenie, że to kosmetyk, a nie urządzenie.

Wyposażone są w technologię aktywnej redukcji szumów (ANC), która pozwala odciąć się od dźwięków zewnętrznych, np. ruchliwej ulicy, gwaru w kawiarni czy biurze. Jako pierwsze douszne słuchawki w branży automatycznie dostosowują konfigurację redukcji szumów do indywidualnych cech użytkowania. Zapewniają więc doskonałą jakość dźwięku.

Są również bardzo lekkie - pojedyncza słuchawka waży zaledwie 4,1 gramów, zaś etui ładujące mierzy 21,2 milimetrów i waży 38 gramów. Co więcej, można je połączyć jednocześnie z dwoma urządzeniami – gdy słuchamy muzyki na komputerze, możemy odbierać rozmowy na smartfonie bez rozłączania urządzenia.

FreeBuds Lipstick są pozycją obowiązkową dla stylowej i niezależnej kobiety lubiącej wyróżniać się z tłumu i ceniącej niepowtarzalny design.

Dla szczęśliwszej skóry

Do takich szminko-słuchawek warto dobrać dobre kosmetyki. Szeroką ofertą pochwalić się może Douglas Collection. Proponuje produkty na każdy dzień, na każdą okazję i do każdego rodzaju skóry, bo wyznaje zasadę, że piękno jest dla każdego. W jej skład wchodzi osiem linii. Dzięki produktom do makijażu można rozwinąć swoją kreatywność i poeksperymentować z wizerunkiem, celem Douglas Essential jest oczyszczona i jedwabista skóra, Douglas Sun zadba o naszą skórę latem, Douglas Home Spa pomoże nam się zrelaksować i pobudzi zmysły, Douglas Focus dopasuje rutynę pielęgnacyjną do konkretnych potrzeb, Douglas Akcesoria wprowadzi porządek do naszych działań, a Douglas Nails zaopiekuje się naszymi paznokciami. Marka nie zapomniała również o panach (Douglas Men).

Materiał powstał z udziałem marki Huawei

1/6
huawei-freebuds-lipstick
Copyright @materiały prasowe
1/6

2/6
huawei-freebuds-lipstick
Copyright @materiały prasowe
2/6

3/6
huawei-freebuds-lipstick
Copyright @materiały prasowe
3/6

4/6
huawei-freebuds-lipstick
Copyright @materiały prasowe
4/6

5/6
huawei-freebuds-lipstick
Copyright @materiały prasowe
5/6

6/6
huawei-freebuds-lipstick
Copyright @materiały prasowe
6/6

Wideo

Jedno zdjęcie Roxie Węgiel wywołało lawinę komentarzy. Odpowiedziała: „Ludzie muszą się przyzwyczaić, że jest inaczej”

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARCELA I MICHAŁ KOTERSCY: w styczniu powiedzieli sobie „tak”, ale to niejedyna rewolucja w ich życiu. KATARZYNA ŻAK: o tym, co jest jej największym szczęściem i czego najbardziej żałuje. ANDREA CAMASTRA: dla zdobywcy gwiazdki przewodnika Michelin gotowanie jest jak teatralny spektakl. ALDONA ORMAN Z CÓRKĄ IDALIĄ w rozmowie pełnej metafizyki, ale też zwykłej codzienności. SWIFT, CYRUS, EILISH, GOMEZ, DUA LIPA: idolki zbiorowej wyobraźni.