Reklama

H&M ogłosił właśnie, że w tym roku wypuści na rynek wspólną kolekcję z domem mody Kenzo. Zapowiada się więc kolejny sprzedażowy hit. Oczekiwania są ogromne, bo atmosferę rozgrzały już przecież do czerwoności rozchwytywane kolekcje Alexandra Wanga i Balmain. Czego więc możemy się spodziewać po tej współpracy? Premierowa kolekcja Kenzo x H&M trafi do 250 sklepów na całym świecie (oraz sklepów internetowych) 3 listopada 2016 roku i będzie się składać z linii dla kobiet, mężczyzn oraz akcesoriów. Na pewno znajdziemy w niej dużo zwierzęcych printów (bardzo liczymy, że pojawi się też kultowy tygrys Kenzo), odważnych zestawień kolorów, a całość kolekcji będzie przenikać "energia ulicy". W komunikacie prasowym możemy przeczytać zapewnienia Carol Lim i Humberto Leona, dyrektorów kreatywnych marki: "Przy okazji tej współpracy z H&M chcemy stworzyć coś ambitnego, przesunąć granice i przekazać całemu światu nową energię Kenzo". Zaś kreatywny doradca H&M Ann-Sofie Johansson deklaruje: "Już nie możemy się doczekać, żeby podzielić się ze wszystkimi światem wykreowanym przez Kenzo x H&M. Światem pełnym pomysłowości, zabawy i miłości do mody". My również się cieszymy! Ciekawi nas tylko jakich rozmiarów kolejek możemy oczekiwać tym razem…

Reklama

Materiały prasowe

Dyrektorzy kreatywni marki Kenzo: Carol Lim i Humberto Leonem i kreatywny doradca H&M Ann-Sofie Johansson (w środku).

Polecamy też: Jak z bajki! Kenzo wprowadza limitowną kolekcję inspirowaną „Księgą dżungli” Walta Disneya

Zobaczcie film zapowiadający kolekcję Kenzo x H&M.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama