Instagram już dawno nie jest tylko aplikacją, ale przestrzenią, gdzie możemy podziwiać najgorętsze trendy i najmodniejsze stylizacje. Przygotowaliśmy zestawienie najmodniejszych ubrań i dodatków na Instagramie, które nosiły gwiazdy, influencerki, a w ślad za nimi poszły kobiety na całym świecie. Nie mogło zabraknąć kultowego paska od Gucci czy oryginalnego projektu Off-White. Królowały także projekty w stylu retro, jak okulary w kształcie serca od Saint Laurent czy spódnica w cętki od Réalisation Par. Produkty, które znalazły się w naszym zestawieniu wypromowały takie gwiazdy Kendall Jenner, Gigi i Bella Hadid czy Kim Kardashian. Sprawdźcie, które produkty królowały na Instagramie w 2018 roku!
Oto najbardziej popularne ubrania i dodatki na Instagramie w 2018 roku!
Nosiły je kobiety na całym świecie!
Okulary Saint Laurent „LouLou”
Styl retro niezaprzeczalnie powrócił, a okulary w kształcie serca od Saint Laurent są tego najlepszym dowodem. Podczas wakacyjnych miesięcy wyszukiwanie produktu w sieci wzrosło aż o 50 procent sprawiając, że okulary stały się jednym z najbardziej pożądanych produktów marki.
Spódnica Réalisation Par
Zwierzęce wzory królowały w każdej formie. Nic dziwnego, że spódnica w stylu retro od australijskiej marki zyskała taką popularność. Mowa o produkcie o nazwie Naomi. Warty 180 dolarów, wyprzedał się kilkukrotnie i zainspirował inne marki do stworzenia podobnych projektów.
Skarpetki Prada
Moda luksusowa w 2018 roku sprzedawała się bardzo dobrze, jak widać, nie tylko jeśli chodzi o duże projekty, ale także akcesoria. Na Instagramie nawet skarpetki mają znaczenie, a te od Prady robiły największe wrażenie. Influencerki nosiły je do sukienek, spódnic i krótkich spodenek.
Pasek Off-White „Industrial”
Pasek zaprojektowany przez Virgila Abloha zyskał ogromną popularność, jak większość projektów rozchwytywanego projektanta. Królował na Instagramie i w stylizacjach gwiazd m.in. Belli Hadid. Marka na swoim Instagramie opublikowała nawet instrukcję, jak poprawnie go nosić.
Jeansy Jonathan Simkhai
Jeansy od Jonathana Simkhai zainspirowane stylem wczesnych lat 2000, były hitem minionego lata. Po tym, jak w wiązanych spodniach pokazały się siostry Hadid, każda influencerka chciała je mieć!
Pasek Gucci
Czarny pasek ze złotą klamrą od domu mody Gucci to niezaprzeczalny hit roku 2018. Wszystkie fanki mody mają go w szafie, a na Instagramie prezentują go tworząc piękne stylizacje. Wypromowały go influencerki i modelki, jak Kendall Jenner i Rosie Huntington Whiteley, które wielokrotnie pozowały w nim do zdjęć.
Różowy kombinezon Ganni „Boiler”
Kombinezony były jednym z najgorętszych trendów 2018 roku. Instagram i szafy influencerek podbił różowy model „Boiler” od popularnej w mediach społecznościowych marki Ganni. Modne kombinezony mogliśmy znaleźć także w kolekcjach znanych sieciówek jak Zara i Mango.
Rajstopy Fendi
Gdy jedna z najbardziej znanych influencerek na świecie, Kim Kardashian, opublikowała na swoim profilu na Instagramie zdjęcie w rajstopach Fendi, można było przewidzieć wzrost popularności produktu. Rajstopy z logo domu mody wyprzedały się ze wszystkich sklepów na całym świecie.
Garnitur Chloé
Garnitur Chloé we wzory z koniem mogliśmy oglądać w stylizacjach sióstr z zespołu Haim czy brytyjskiej fashionistki Alexy Chung. Według statystyk, w jednym miesiącu produkt był wyszukiwany ponad 30 tysięcy razy! Założyła go także Elizabeth Gillies w serialu „Dynastia”.