Marcin Brzeziński 21 marca 2017 07:30
1/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
1/12

Polska marka Femi Pleasure nazywa się teraz… Femi Stories. I prezentuje swoją najnowszą kampanię na wiosnę i lata 2017. Zdjęcia do niej powstały na hiszpańskiej wyspie Fuerteventura i utrzymane są w wakacyjnym, surferskim klimacie. Jak piszą tworzące markę Anita oraz Kamila Nawarkiewicz: „Porośnięta palmami i wysokimi kaktusami wyspa wydawała się nam idealnym miejscem dla naszej wiosenno-letniej sesji. Niskie, wulkaniczne góry i pustynne bezdroża kontrastują ze złotymi plażami i turkusowym oceanem, tworząc niezapomnianą scenerię”. W takim otoczeniu najnowsza kolekcja Femi Stories  wypada po prostu znakomicie. Dominują w niej etniczne i roślinne wzory. Nie zabrakło też panterki i silnych akcentów różu.  

 

Polecamy też: Takiej kampanii polskiej marki jeszcze nie było! Zobaczcie mocne zdjęcia Zuzy Krajewskiej dla UEG!

 

Po co ta zmiana?

Dlaczego Anita i Kamila Nawarkiewicz zdecydowały się na zmianę nazwy firmy, która już zaistniała na rynku i odniosła pewien sukces? Próbują to wytłumaczyć na swojej stronie: „Za każdą niesamowitą marką kryją się całkiem niesamowite osoby i co za tym stoi, wyjątkowa opowieść. Przygoda, która rozpoczęła się od kilku bluz stworzonych dla najlepszych przyjaciół, stała się globalną marką z piękną misją i ekscytującą historią, która inspiruje dziewczyny oraz kobiety na całym świecie. Femi Stories to styl życia - brand, który sprawia, że każda historia staje się jeszcze bardziej żywa, wyjątkowa i zabawna.” Cóż… życzymy Femi Strories wszystkiego najlepszego, lecz musimy przyznać, że mimo tych obszernych wyjaśnień decyzja o zmianie nazwy wciąż wydaje się być trochę niezrozumiała… Zobaczcie najnowszą kampanię marki w naszej galerii!

 

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

 

Polecamy też: Kolekcja polskiej marki Bizuu inspirowana lalką Barbie już w sprzedaży!

2/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
2/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

3/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
3/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

4/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
4/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

5/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
5/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

6/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
6/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

7/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
7/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

8/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
8/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

9/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
9/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

10/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
10/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

11/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
11/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

12/12
Femi Pleasure, Femi Stories kampania na wiosnę 2017
Copyright @Materiały prasowe
12/12

Kampania polskiej marki Femi Stories na wiosnę/lato 2017.

TAGI #trendy

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

WERONIKA ROSATI o życiu w Los Angeles i córce: „Moment, w którym zaczęło się moje drugie życie, to narodziny córki”. AGNIESZKA I PIOTR GŁOWACCY: Para popularnych aktorów, rodzice bliźniaków, opowiadają o „podwójnym” szczęściu i o dojrzewaniu do miłości. JOHN PORTER: Najsłynniejszy Walijczyk mieszkający od 46 lat w Polsce mówi: „Jestem lekkim socjopatą”. Dlaczego? Ponadto HISTORIE NIEZWYKŁYCH WIĘZI MATEK I CÓREK oraz opowieść o MEMPHIS, mieście bluesa, grilla i Presleya.