VIVA! VIDEO

Energia miasta i budząca się do życia natura w wiosennej kampanii Apart

Julia Wieniawa i Apart zabierają nas w podróż do Barcelony

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 18 marca 2022 11:04

Duże europejskie miasto i dzika, bujna przyroda – wydawałoby się, że to zupełnie odmienne scenerie.  W najnowszej kampanii marki Apart udało się jednak połączyć ze sobą te dwa "żywioły". Tłem i inspiracją dla sesji zdjęciowej i filmu reklamowego była malownicza Barcelona - miasto kontrastów, w którym nowoczesność spotyka się z tradycją, a przyroda i nowoczesna architektura są sprzymierzeńcami.

Apart x Julia Wieniawa
Fot. Materiały prasowe

Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.

Dzięki kampanii możemy też podejrzeć, jaką biżuterię będziemy nosić tej wiosny. W stylizacjach od dawna związanej z marką Julii Wieniawy dominuje mistyczna symbolika i intensywne barwy, ale nie brakuje też klasyki z nowoczesnym twistem. Na zdjęciach Marcina Tyszki pełno jest soczystych zieleni, żółci, pomarańczy i lazurowych niebieskości, które symbolizują bogactwo i siłę przyrody, ale nie brakuje też stonowanych bieli, beżów i pudrowych różów, idealnie pasujących do eleganckiej i bardziej miejskiej odsłony stolicy Katalonii. Te akcenty kolorystyczne, a także wiosenne i "naturalne" symbole odnajdziemy również w biżuteryjnych propozycjach marki Apart na najbliższe miesiące.

Apart x Julia Wieniawa
Fot. Materiały prasowe

Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.

Najwięcej ciekawych nowości pojawiło się w kolekcjach La Donna i Kolory. Srebrna, złota i pozłacana biżuteria zwraca uwagę bezpretensjonalnym i oryginalnym designem w stylu boho, wielobarwnymi elementami (topazy, ametysty, kolorowe cyrkonie, szafiry, agaty - wyliczać można bez końca) i enigmatycznymi motywami dekoracyjnymi. Yin yang, księżyc, słońce, kwiat lotosu, łapacz snów, nieskończoność, gwiazdy - wszystkie te symbole mieszczą w sobie jakąś intrygującą tajemnicę. Z kolei listki, piórka czy koniczyny, ważki czy motyle są zwiastunem nadchodzącej pory roku. Te ostatnie zdobią piękny zestaw składający się z naszyjnika, bransoletki i kolczyków.

Apart x Julia Wieniawa
Fot. Materiały prasowe

Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.

Tej wiosny nie powinnyśmy bać się miksowania ze sobą pozornie niepasujących do siebie elementów. Marka Apart zachęca, aby jednocześnie zakładać kilka naszyjników lub bransoletek oraz aby zestawiać subtelne i delikatne pierścionki z odważniejszymi i bardziej widocznymi sygnetami. Złote naszyjniki wyglądają obłędnie w komplecie z pasującymi bransoletkami. Idealnym dopełnieniem każdej z tych stylizacji są nieśmiertelne kolczyki koła.

Apart x Julia Wieniawa
Fot. Materiały prasowe

Zobacz biżuterię prezentowaną przez Julię Wieniawę.

Wśród propozycji marki Apart nie brakuje także biżuterii dla wielbicielek miejskiej  klasyki. Diamenty i perły w przeróżnych widowiskowych konfiguracjach będą idealne na wielkie wyjście albo romantyczną kolację we dwoje. W subtelniejszych wydaniach można je nosić na co dzień, do pracy czy na spacer.

Apart wspiera Ukrainę

Wiosenną kampanię marka Apart zrealizowała w styczniu tego roku w Barcelonie. W najgorszych koszmarach sennych nie przypuszczaliśmy, że kiełkujący od jakiegoś czasu konflikt pomiędzy Rosją a Ukrainą tak eskaluje. Wszyscy staramy się wspierać naszych sąsiadów z Ukrainy, jak tylko najlepiej możemy. Także marka Apart nie pozostała obojętna na ich los. 100 tysięcy złotych wpłaciła na specjalną zbiórkę SOS UKRAINA organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną, której marka jest partnerem strategicznym.

Materiał powstał z udziałem marki Apart

Wideo

Piotr Trojan marzył o aktorstwie od dziecka. Lekarz powiedział mu, że nie ma na to żadnych szans...

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MAGDALENA BOCZARSKA: intrygująca i niezależna. Emocjonalna i zarazem twarda. Nam opowiada o rodzinie i swojej pasji podróżowania. MACIEJ MUSIAŁOWSKI: aktor i muzyk. Gdy przekroczył próg XVIII-wiecznego pałacu, zmieniło się jego życie… EWA EWART kręciła filmy dokumentalne o wojnach i katastrofach. Tym razem nakręciła poetycką opowieść o raku. ELŻBIETA ROMANOWSKA: od kiedy została prowadzącą program „Nasz nowy dom”, musi się mierzyć z niewyobrażalnym hejtem. PIOTR TROJAN o tym, jak introwertyk odnalazł się w trudnym świecie artystycznym. PODRÓŻE Z ITAKĄ I VIVĄ!: ponad 100 destynacji na całym świecie, ekskluzywne hotele, rajskie plaże. Z rodziną lub we dwoje. Co wybierzesz?