Oldschoolowe auto, stacja benzynowa na odludziu, upalny, letni dzień i puszka zimnego napoju… Czy wam też przyszła na myśl kultowa reklama z Cindy Crawford? Jak widać dobre historie lubią się powtarzać i to w bardzo dobrym stylu. W swojej kampanii Always Right marka Sprandi postanowiła zreinterpretować legendarny spot zapraszając do niego współczesne gwiazdy modelingu.

Reklama

Kolekcja Sprandi Always Right na sezon AW 2021

Marka Sprandi uwielbia czerpać z własnych korzeni, które sięgają do lat 90. To właśnie wtedy po raz pierwszy zobaczyliśmy na ekranach telewizorów supermodelkę, ówczesną „it girl” i ikonę lat 90. Cindy Crawford w reklamie Pepsi-Cola. To właśnie tą historią zainspirowali się twórcy kampanii reklamującej jesienno-zimową kolekcję Sprandi. W rolę Cindy wcieliła się jedna z najpopularniejszych modelek młodego pokolenia, Taylor Hill, która jeansowe szorty Cindy zamieniła na pastelowe spodenki sportowe, bezdroża przemierza w ultrawygodnych sneakersach, które poniosą ją tam, gdzie tylko będzie chciała.

Zarówno kampania Sprandi Always Right, jak i sama kolekcja jest wielkim ukłonem marki w stronę dekady lat 90. Znajdziemy w niej pastelowe komplety bluz i spodni oraz spodenek, luźnych koszulek, hoodie z logo marki, a także popularne w ostatnich sezonach zestawy dopasowanych topów i kolarek. Bazujące na palecie barw zieleni, błękitu, żółci, różu i lawendy, podbite klasyczną czernią i bielą zestawy idealnie sprawdzą się zarówno na stylowe zakończenie lata, jak i na optymistyczne wejście w jesienne dni. Świetnie wyglądają zarówno w jednokolorowych zestawieniach, jak i dowolnych kombinacjach.

mat. prasowe

Podobnie jest z chlubą marki – sneakersami. W tym sezonie naprawdę będziemy mieli w czym wybierać – chcąc stworzyć idealnie skompletowane looki możecie postawić na pastelowe kicksy, a jeśli zależy wam na mocnym wejściu w nowy sezon, idealnym wyborem będą buty w odcieniach czerwieni, khaki lub wielokolorowe modele. Możemy w ciemno obstawiać, że jednym z najbardziej rozchwytywanych modeli będą sneakersy z wysoką cholewką, które świetnie wyglądają zarówno w stylizacjach z szortami, jak i z typowo jesiennym, przytulnym outfitem. Co do stylu – Sprandi zawsze ma rację.

Gwiazdy w kampanii Sprandi i miejskie niespodzianki

Poza kolekcją, bazującą na klasycznych, ponadczasowych fasonach nawiązujących do stylu lat 90., gwiazdami samej kampanii zostali Taylor Hill oraz Matthew Noszka. Taylor jest wymieniana w pierwszym szeregu najpopularniejszych modelek młodego pokolenia. Chodziła po wybiegach czołowych projektantów świata mody, była aniołkiem Victoria’s Secret, a jej instagramowe konto obserwuje 16,8 mln followersów. Partnerujący jej Matthew Noszka dzięki swojej atletycznej sylwetce współpracuje z największymi projektantami mody męskiej, m.in. Tomem Fordem, Hugo Bossem, czy Calvinem Kleinem, a amerykański Vogue umieścił go w 2016 r. na liście najlepiej zbudowanych mężczyzn. Za klimatyczny klip i zdjęcia kampanii odpowiada słynna brytyjska fotografka Charlotte Wales.

Jak na streetwearową markę przystało, Sprandi zadbało o to, aby nie zabrakło jej w miejskim pejzażu. Dlatego też postanowiła wpisać się w niego za pomocą murali, które do końca września możecie odnaleźć na warszawskich Pawilonach.

mat. prasowe

Najntisowy konkurs Sprandi

Najnowsza kampania Sprandi może sprawić, że zrobi wam się gorąco. Dlatego nie bez powodu znalazły się w niej puszki z wodą, a już od 1 września sami będziecie mogli orzeźwić się ich zawartością. W sześciu miastach w całej Polsce pojawią się dokładnie takie same automaty, jak w kampanii Sprandi, z których będziecie mogli zakupić oryginalne puszki marki z wodą. Bądźcie czujni! Ich pojawienie się zwiastuje konkurs, w którym do zgarnięcia jest:

• 9 hulajnóg
• 3 konsole PS5
• 30 deskorolek
• 30 słuchawek
• 15 boxów Sprandi

Jak wziąć udział w konkursie? Wystarczy znaleźć automat Sprandi, kupić puszkę wody, zeskanować z niej kod QR, który przenosi na stronę CCC, gdzie odpowiadacie na jedno banalnie proste pytanie: Z czym kojarzą ci się lata 90-te?

Automaty od 1 września pojawią się w lokalizacjach:
• Warszawa: Budynek CBF (przy Newonce), Złote Tarasy (okolice Hard Rock Cafe), Pawilony Nowy Świat, Arkadia
• Poznań: Nocny Targ Towarzyski
• Kraków: Forum Przestrzenie
• Łódź: CH Manufaktura
• Gdańsk: Galeria Forum, Plac Dyrekcji
• Wrocław: CH Wroclavia

mat. prasowe

Pamiętajcie, aby zachować puszkę z kodem – przyda się przy odbiorze nagród!

Kolekcja Sprandi dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Materiał powstał z udziałem marki Sprandi

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama