tous
Fot. materiały prasowe
VIVA! Tylko u nas

Biżuteria jako forma autoekspresji. TOUS zmienia się dla nas

Ewolucja marki TOUS odbywa się na kilku płaszczyznach

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 26 września 2022 14:02
tous
Fot. materiały prasowe

Moda już dawno przestała pełnić jedynie funkcję estetyczną. Z czasem stała się jednym z naszych sposobów komunikacji ze światem. Poprzez ubrania i dodatki często wyrażamy siebie i swoje poglądy. Na przestrzeni lat zmieniło się też samo podejście do tego tematu. Kiedyś na podstawie czyjegoś stroju byliśmy w stanie odgadnąć, czym zajmuje się zawodowo. Dziś, z wyjątkiem profesji, w których wciąż obowiązuje określony dress code, nie jest to już takie oczywiste. Mamy w sobie coraz więcej odwagi, by bawić się modą i wyróżniać z tłumu. Zacierają się granice między strojem formalnym a dziennym. Mieszamy oba style, pod klasyczny trencz zakładając dres, a do garniturowych spodni sneakersy. 

Idea autoekspresji poprzez modę nabiera coraz większego znaczenia, a do marek, które uczyniły z niej centralną wartość, dołączył TOUS.

Nowy, odważny kierunek rozwoju marki TOUS

tous
Fot. Mat. prasowe

Marka TOUS dwa lata temu obchodziła swoje setne urodziny. Choć cały czas cieszy się niesłabnącą popularnością, to nie spoczywa na laurach. Stulecie istnienia potraktowała jako okazję na wyznaczenie sobie nowych, ambitnych celów, które od tego czasu konsekwentnie realizuje.

TOUS zmierza w stronę inkluzywności. Chce być bliżej klienta i szybciej odpowiadać na jego potrzeby. Marce zależy na tym, by reagować na trendy i zmiany społeczne. To oznacza, że możemy spodziewać się nieregularnych, częstych dropów. TOUS zapowiedział, że powiększy ofertę o nowe, szlachetne materiały, nieoczywiste kształty i kolory. Główną rolę odgrywać mają modele na co dzień, które są projektowane tak, by można łączyć je ze sobą na wiele różnych sposobów. Marka dąży do tego, by biżuteria przestała być kojarzona tylko z wielkimi wydarzeniami, a stała się częścią naszej codzienności. Ma być nie tylko dopełnieniem stylizacji, ale także oddawać osobowość, uczucia czy myśli. 

CCC
Fot. Mat. prasowe

To, co pozostaje niezmienne, to radość, którą dzieli się TOUS. Hasło „We craft a world of joy” („Tworzymy świat radości”) napędza markę od momentu jej powstania, a jednocześnie wyznacza kierunek na przyszłość. 

My, czyli TOUS, wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który sprawia, że czujemy się dobrze. Świata TOUS nie ma sensu wyjaśniać – trzeba go poczuć 

- wyjaśniają przedstawiciele marki.

CCC
Fot. Mat. prasowe

Zwieńczeniem zmian jest odświeżone logo marki o zaokrąglonych kształtach oraz nowy, trójwymiarowy projekt słynnego misia, który jeszcze bardziej zapada w pamięć. 

Artykuł powstał z udziałem marki TOUS

TAGI #Tous

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARIA DĘBSKA ma 31 lat i na koncie wiele wspaniałych ról. Nam opowiada o tym, dlaczego nie została pianistką, gdzie najlepiej łapie dystans i za co kocha podróże. AGATA WĄTRÓBSKA I JANUSZ CHABIOR w dowcipnej i pełnej czułości rozmowie o swoim związku, ukochanych psach i magii małżeńskiej obrączki. MOHAMED AL-FAYED: egipski miliarder, właściciel paryskiego Ritza, ojciec kochanka księżnej Diany, bohater „The Crown”. Kim jest naprawdę? KASPER BAJON: scenarzysta, pisarz, reżyser. Fachu filmowego uczył się od swojego ojca, reżysera Filipa Bajona. Czy dziś słucha jego uwag?