solar
Fot. Stanisław Boniecki / Solar
VIVA! Tylko u nas

5 top trendów na jesień i zimę według Solar

Jesień i zima to czas, kiedy ubranie naprawdę staje się naszą drugą skórą

Artykuł sponsorowany 12 października 2021 15:15
solar
Fot. Stanisław Boniecki / Solar

Kobieta w jesienno-zimowej odsłonie Solar jest nomadką, dynamiczną, żyjącą w ruchu i uwielbiającą zmiany. Cechuje ją niezależność i ciekawość świata. Kolekcjonuje doświadczenia, a to, co nosi podkreśla jej charakter. Moda musi więc za nią nadążyć. Solar nie ma z tym problemów, a przy okazji zapewnia tak potrzebne komfort, wygodę i świetną jakość. Wszystko w tej kolekcji jest niezwykle kobiece, ponadczasowe i minimalistyczne, bo Solar od zawsze wie, że mniej znaczy więcej. Co polska marka proponuje na jesień i zimę 2021/22?

Ekoskóra rządzi!

solar
Fot. Stanisław Boniecki / Solar
Sesja wizerunkowa kolekcji jesień-zima 2021/22 marki Solar

Ten materiał po raz pierwszy pojawia się w ofercie Solar. To świetny i wpisujący się w najnowsze trendy ruch. W nowej kolekcji z ekoskóry zrobione są spodnie i spódnice. Elegancja, seksapil i troska o środowisko w jednym!

Barwy ziemi zawsze modne

Odcienie ciepłego brązu, beżu, ochry, zgaszonego różu i klasycznej czerni to idealne kolory na jesień i zimę. Na topie są również szarości, w wielu odcieniach. Potwierdziło to Pantone, które wytypowało barwę Ultimate Grey na kolor roku 2021. Czerpie ona mocno z natury i odnosi się do odporności i siły.

solar
Fot. Nerei Garro / Solar
Sesja edytorial kolekcji jesień-zima 2021/22 marki Solar

Krata w wielu odsłonach

Ten nieśmiertelny wzór w nowej kolekcji Solar pojawia się w różnych rozmiarach i na wielu elementach garderoby, ale jeśli chodzi o kolorystykę, to zdecydowanie królują tu ponadczasowe beże i brązy.

solar
Fot. Nerei Garro / Solar
Sesja edytorial kolekcji jesień-zima 2021/22 marki Solar

Orientalne, kwiatowe i zwierzęce wzory

Obok jesiennej odsłony kwiatów i odmienianej przez wszystkie przypadki kraty pojawiają się motywy zwierzęce i orientalny paisley – wywodzący się z Indii motyw, stosowany także w sztuce i architekturze. Nie brakuje również stylu boho.

solar
Fot. Stanisław Boniecki / Solar
Sesja wizerunkowa kolekcji jesień-zima 2021/22 marki Solar

Hygge, czyli przytulność

To trend bardzo wybiegający poza świat mody, ale przecież to, co mamy na sobie, jest podstawą naszego dobrego samopoczucia. Solar udowadnia, że hygge może być świetnie wykorzystane również w modzie. Szczególnie teraz, kiedy nieprzyjazna aura nie zachęca do wychodzenia z domu. Pamiętajmy jednak, że nawet w czterech ścianach powinno być nie tylko komfortowo, a również stylowo.

Punktem wyjścia do całej kolekcji Weekend jest dres. Ten element garderoby jest ostatnio odmieniany przez wszystkie przypadki. Żeby nie było nudno, do spodni projektanci Solar dodali ozdobne ściągacze i lamówki, a do bluz - fantazyjne kołnierze i oryginalne wykończenia rękawów. Ciekawym urozmaiceniem kolekcji są też autorskie hasła, również inspirowane hygge. Oprócz dresów w tej kolekcji znajdziemy też wygodne i ciepłe sukienki, zarówno jednolite, jak i w modną kratę.

solar
Fot. Lola Banet / Solar
Sesja kolekcji weekend jesień-zima 2021/22 marki Solar

Do filozofii hygge nawiązują też stonowane barwy ubrań - czernie, szarości, karmele, ecru, pastelowe róże i błękity. Ma być miękko, wygodnie, ciepło i naturalnie, dlatego Solar postawił na przyjemnie otulające ciało materiały - bawełnę, wiskozę i jersey. Marka proponuje nam homewear, które świetnie sprawdzi się nie tylko podczas relaksu na kanapie, i w czasie weekendowych wyjazdów za miasto.

Więcej na solar.com.pl

Materiał powstał z udziałem marki Solar

TAGI #moda #Solar

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.