Marcin Brzeziński 31 lipca 2017 15:30
1/5
Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla Adidasa
Copyright @Materiały prasowe
1/5

Do sprzedaży trafiła właśnie najnowsza kolekcja, którą Alexander Wang stworzył dla sportowej marki Adidas. Tym razem inspiracją projektanta stały się kultura klubowa z lat 90. i… kolarstwo. Na kolekcję składa się 27 uniseksowych ubrań i dodatków. Znajdziemy wśród nich między innymi neonowe żółte kombinezony i spodenki kolarskie. Alexander Wang nie byłby jednak sobą, gdyby w jego kolekcji nie znalazło się też miejsce dla jego ulubionej czerni.

 

Polecamy też: Alexander Wang zaprojektował kolekcję dla Adidas Originals. Wiemy, kto wystąpił w jej reklamie!

 

Na tropach kodu

Na razie nowościami Alexander Wang X Adidas mogą się cieszyć jedynie mieszkańcy Nowego Jorku. Nawet oni jednak nie kupią ich po prostu w sklepie. Aby stać się posiadaczem konkretnego ubrania z kolekcji trzeba mianowicie wysłać SMS-a z kodem pod specjalny numer. Oba można znaleźć zaś… na plakatach reklamowych, których autorem jest uznany fotograf Juergen Teller wiszących na ulicach Nowego Jorku. Jeśli ktoś nie ma ochoty włóczyć się po Manhattanie w poszukiwaniu właściwego kodu, wszystkie je znajdzie na skrzyżowaniu ulic Greenwich i Clarkson… Do „normalnej” sprzedaży, w tym w sklepie internetowym Adidasa kolekcja trafi już 5 sierpnia. A swoją drogą…. czego to specjaliści do marketingu nie wymyślą! Zapraszamy do naszej galerii!

 

Zobaczcie film!

 

Polecamy też: Syn Madonny, Rocco w kolejnej reklamie kolekcji Wang X Adidas! Wróżycie mu karierę?

2/5
Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla Adidasa
Copyright @Materiały prasowe
2/5

Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla marki Adidas.

3/5
Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla Adidasa
Copyright @Materiały prasowe
3/5

Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla marki Adidas.

4/5
Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla Adidasa
Copyright @Materiały prasowe
4/5

Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla marki Adidas.

5/5
Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla Adidasa
Copyright @Materiały prasowe
5/5

Nowa kolekcja Alexandra Wanga dla marki Adidas.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.