Reklama

Paryski dom mody Givenchy ogłosił, że jego nową twarzą została Ariana Grande! Na początek 25-letnia amerykańska piosenkarka wystąpiła w krótkim filmiku zapowiadającym kampanię nazwaną Arivenchy. Została w nim wystylizowana na inną muzę Givenchy, czyli… Audrey Hepburn. Piosenkarka ma na włosach opaskę ozdobioną perłami i nosi sukienkę będącą kopią tej, w której Hepburn pojawiła się w początkowej scenie klasycznego filmu Śniadanie u Tiffany’ego z 1961 roku.

Reklama

Muza i głos pokolenia

Dom mody Givenchy wydał z też oświadczenie, w którym czytamy: „Współczesna muza i głos pokolenia, Ariana stała się jedną z najbardziej znaczących sił w dzisiejszej kulturze pop. Zdobywczyni nagrody Grammy, piosenkarka i autorka tekstów w sposób naturalny ucieleśnia ducha kobiety Givenchy. Jest spontaniczna, hojna i inteligentna. A wszystko to osnute nutką tajemnicy”. I trzeba przyznać, że Givenchy nie myli się w ocenie Ariany Grande. Pod koniec 2016 roku, artystka znalazła się bowiem na liście stu najbardziej wpływowych osób na świecie magazynu Time. W 2018 roku została ogłoszoną zaś najbardziej wpływową kobietą roku przez muzyczny magazyn Billboard. Czekamy więc na dalszą część kampanii Arivenchy!

Instagram @givenchyofficial
Reklama
Reklama
Reklama