Anja Rubik i Sasha Knezevic
Fot. Mario Sorrenti/Tiffany
Głośne kampanie

"Radość leży w uczuciach, jakimi ludzie darzą siebie nawzajem". Anja Rubik z mężem reklamuje światową markę

MA 3 listopada 2015 18:14
Anja Rubik i Sasha Knezevic
Fot. Mario Sorrenti/Tiffany

Anja Rubik i jej mąż Sasha Knezevic zostali ambasadorami świątecznej kampanii Tiffany & Co., która dziś zadebiutowała w światowych mediach. Małżonkowie, którzy w ubiegłym miesiącu ogłosili rozstanie, odtwarzają zakochaną w sobie parę - zgodnie z przesłaniem bożonarodzeniowej kampanii amerykańskiej marki, która stawia na prawdziwe więzi i ma "wywołać ciepło i autentyczność, które rodzi się z rzeczywistych relacji".

 

- Wierzymy w autentyczność. Radość leży w uczuciach, jakimi ludzie darzą siebie nawzajem – powiedziała Caroline Naggiar, szefowa marketingu marki, tłumacząc, dlaczego Tiffany nie zatrudnił do reklamy obcych sobie modeli, którzy udają miłość, ale naprawdę kochających się ludzi.

 

Brad Kroenig z synami
Fot. Mario Sorrenti/Tiffany

Brad Kroenig z synami Hudsonem i Jamesem w kampanii amerykańskiej marki

 

 

Dlatego, obok Polki i jej męża wystąpił również model Brad Kroenig ze swoimi synami, Hudsonem i Jamesem (to pierwsza wspólna kampania Kroenigów, znanych przede wszystkich z pokazów Chanel). W kampanii wystąpili również inni prawdziwi bracia - dziecięcy modele Elijah, Kieran i Braden Crothers. Sesję w Nowym Jorku sfotografował Mario Sorrenti, a gwiazdy wystylizował Edward Enninful.

 

Rubik: "Wspólne sesje nie będą miały miejsca"

 

Tymczasem Anja, potwierdzając rozstanie z mężem, powiedziała w "Dzień Dobry TVN": - Wspólne sesje na razie nie będą miały miejsca, bo nie chcemy być zakłamani.

 

Anja Rubik i Sasha Knezevic
Fot. Mario Sorrenti/Tiffany

Anja Rubik i Sasha Knezevic razem reklamują biżuterię Tiffany w kampanii Holiday 2015

 

 

Dodała wtedy również: - Prawda jest taka, że faktycznie rozstaliśmy się na jakiś czas. Nieprawdą jest, że kłócimy się,  jesteśmy w ogromnej przyjaźni. Nie ma na razie mowy o rozwodzie czy jakiś dziwnych podziałach majątkowych. Nic takiego nie wchodzi w grę, my się nadal kochamy, z tym że nasze życia się troszeczkę inaczej zaczynają toczyć. Chcemy innych rzeczy od życia w danym momencie, więc mamy przerwę. Nie jest łatwo, ale jakoś się trzymam. Różne projekty mi pomagają, bo odcinam się od tego i skupiam się na czymś innym.

 

Elijah, Kieran i Braden Crothers w kampanii Tiffany
Fot. Mario Sorrenti/Tiffany

W kampanii wystąpili również prawdziwi bracia - Elijah, Kieran i Braden Crothers

 

O obrączce marzy też mężczyzna i jego przyszły mąż

 

Kampania świąteczna, w której wystąpiła Rubik, to kontynuacja głośnej reklamy "Will You?" z początku tego roku, gdy kultowa marka jubilerska po raz pierwszy w historii zatrudniła parę tej samej płci. I byli to narzeczeni z prawdziwego życia, którzy mieszkają w Nowym Jorku i planują ślub. 

 

Autorzy "zaręczynowej kampanii" tłumaczyli wówczas, że w dzisiejszych czasach o obrączkach marzy nie tylko każda przyszła żona i jej wybranek, ale też mężczyzna i jego przyszły mąż. - W dzisiejszych czasach droga do małżeństwa nie jest już jednowymiarowa. Historie miłosne pojawiają się w różnych formach. Poprzez tę kampanię chcieliśmy to pokazać na przykładzie prawdziwej homoseksualnej pary - mówiła w styczniu Linda Buckley z Tiffany & Co.

 

Prawdziwa gejowska para reklamuje Tiffany
Fot. Peter Lindbergh/Tiffany

W kampanii wiosna-lato 2015 wystąpiła prawdziwa gejowska para, która planowała ślub

 

Wideo

Wiosna 2020 - design, kulinarne inspiracje, podróże bez wychodzenia z domu!

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

BARBARA KURDEJ-SZATAN wyznaje: „Zasuwając intensywnie, oczekiwałam, że gdy wrócę do domu, będę mogła się zrelaksować. Tymczasem były awantury…”. GREG i RAFAŁ COLLINS – od happy endu do tragedii był tylko krok. W VIVIE! na Lato w cyklu Ona o Niej – KRYSTYNA CIERNIAK-MORGENSTERN o ELŻBIECIE CZYŻEWSKIEJ: „Szamotała się psychicznie. Z jednej strony niedawno poślubiony mąż, a z drugiej Polska…”. W cyklu Sztuka gotowania – HANNA LIS. Czy spełni swoje „kulinarne” marzenie i wybierze się do Peru? W Podróżach z Historią: tajemnice KASZUB.