Reklama

Wiosna już w pełni, a więc czas na wybór najmodniejszych okularów na ten sezon. Luksusowe okulary to niewątpliwie najważniejsze akcesorium każdego eleganckiego mężczyzny. Ray-Ban, Dolce&Gabbana, czy Dior to oczywiste marki, które od razu przychodzą nam do głowy. Jeśli jednak chcemy się wyróżnić, musimy sięgnąć po coś, co nie jest dostępne dla każdego.

Reklama

Z pomocą przychodzi bohater serialu HBO „Sukcesja”, Kendall Roy (w tej roli Jeremy Strong), który często pojawia się w serialu w ultraluksusowych okularach marki Jacques Marie Mage. Ich prosta forma i kolorystyka sprawia, że tylko wtajemniczeni wiedzą, z czym mają do czynienia - marka nie jest powszechnie znana, ale zdążyli ją już pokochać znani i (bardzo!) bogaci na całym świecie. Okulary Jacques Marie Mage wyróżniają się prostotą, ale też najwyższą jakością wykonania.

ZOBACZ TAKŻE: Niesamowity penthouse z serialu „Sukcesja” jest na sprzedaż!

mat. prasowe HBO

Jacques Marie Mage - okulary przeciwsłoneczne, które noszą najbogatsi

Założona w 2014 roku w Los Angeles marka przekonuje, że jej misją jest tworzenie wysublimowanych doświadczeń estetycznych. Wykonywane są ręcznie z grubego acetatu z dbałością o każdy szczegół. Nie każdy jednak może pozwolić sobie na taki luksus, bo okulary Jacques Marie Mage kosztują od 550 dolarów (ok. 2300 zł) do nawet 1895 dolarów (ok. 8000 zł). Marka zadbała o każdy szczegół. Ich modele zapakowane są w solidne, czerwone, satynowe pudełko, które jest nasączone luksusowymi perfumami.

Okazuje się, że serialowy hit HBO, to nie wszystko, bo aktor wcielający się w postać Kendalla, Jeremy Strong, nawiązał właśnie współpracę z ekskluzywną marką i został twarzą limitowanej kolekcji, która jest dostępna w ich sklepie internetowym! To ponadczasowe modele vintage, które będą świetnym uzupełnienim letnich outfitów każdego gentlemana.

Okulary Jacques Marie Mage pokochały też celebrytki, które świetnie dopełniają nimi swoje casualowe stylizacje. W swojej kolekcji mają je m.in. Adele, Kate Bosworth, Jennifer Garner, Kristen Stewart czy Alicia Vikander, która wybrała model Dealan na spacer po Cannes.

Alicia Vikander juz w zeszłym roku pojawiała się w okularach Jacques Marie Mage.

Jacopo Raule/GC Images

Jeremy Strong w kampanii marki.

mat. prasowe
Reklama

Reklama
Reklama
Reklama