kampania-jenny-fairy
Fot. materiały prasowe
VIVA! Tylko u nas

Dario Catellani – światowej sławy fotograf autorem najnowszej kampanii Jenny Fairy, ulubionej marki influencerek

Na zdjęciach Catellaniego modelki wcieliły się w piękności z przełomu lat 60. i 70.

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 15 września 2021 16:38
kampania-jenny-fairy
Fot. materiały prasowe

Catellani regularnie pracuje dla międzynarodowych edycji „Vogue’a”, domów mody Chanel, Dior i Givenchy oraz galerii sztuki na całym świecie. Dla marki Jenny Fairy sfotografował top modelki Rebeccę Longendyke i Blésnyę Fernandes, przywołując tym samym klimat filmu „Pewnego razu... w Hollywood”. Estetyka przełomu lat 60. i 70. dominuje też w kolekcji pełnej najmodniejszych butów i torebek. W filmie z kampanii wykorzystano piosenkę „(I Never Promised You A) Rose Garden” Lynn Anderson z 1970 roku.

kampania-jenny-fairy
Fot. materiały prasowe

Przed jego obiektywem w willi z widokiem na ocean, nad basenem i w ogrodzie różanym stanęły top modelki. Pochodząca z przedmieść Nowego Jorku Rebecca Longendyke szybko została ulubienicą włoskiego „Vogue’a”, Louis Vuitton, czy Calvina Kleina. Jej naturalna uroda doskonale wpisuje się w klimat epoki dzieci kwiatów. Na planie sesji Jenny Fairy towarzyszyła jej Blésnya Fernandes. Wychowana w Angoli, pracuje przede wszystkim w Nowym Jorku. Należy do muz Virginie Viard z Chanel, często gości na okładkach „Vogue’a”, czy „Numéro”.

Na zdjęciach Catellaniego modelki wcieliły się w piękności z przełomu lat 60. i 70., ubrane w dzwony, minispódniczki i sukienki boho. Kluczowe w ich stylizacjach są dodatki z najnowszej kolekcji Jenny Fairy.

Ulubiona marka influencerek, która co sezon kreuje trendy, na jesień proponuje pełną gamę dodatków. Wśród najbardziej stylowych butów znalazły się botki na słupku – białe, matowe albo wykonane z lakierowanej skóry, w czekoladowym odcieniu i zdobione łańcuszkiem, zbuntowane trapery, często z podeszwą i cholewką w jednolitym kolorze, oraz kozaki na szpilce wytłaczane we wzór egzotycznej skóry albo z marszczoną cholewką. Wciąż trzymają się mocno sznurowane botki w stylu wiktoriańskim, sztyblety na masywnej podeszwie oraz mokasyny z klamerką. Na chłodniejsze dni przewidziano kozaki do połowy uda o wąskiej, otulającej nogę, cholewce.

kampania-jenny-fairy
Fot. materiały prasowe

Z torebek wyróżniają się miękkie shopperki, kuferki z frędzlami oraz pikowane worki. Wiele torebek patchworkowo łączy kolory, faktury i zwierzęce wzory.

Kolekcja Jenny Fairy dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Fotograf: Dario Catellani / CLM
Modelki: Blésnya Fernandes / The Society, Rebecca Leigh Raventin (Longendyke?) / Scoop
Stylizacja: Ondine Azoulay / Itrepid
Makijaż: Karim Rahman / Bryant Artists
Włosy: Ramona Esbach
Scenografia: Arturo Carpa
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Bartosz Majkowski / CCC
Dom produkcyjny: Warsaw Creatives

Materiał powstał z udziałem CCC

TAGI #CCC

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Kocha muzykę, ale już podważano jej sukcesy. Córka Aldony Orman o cieniach posiadania znanego nazwiska

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KATARZYNA DOWBOR o utracie pracy, nowych wyzwaniach i o tym, czy mężczyźni... są jej potrzebni do życia. JOANNA DARK i MAREK DUTKIEWICZ: dwie dusze artystyczne. W błyskotliwej i dowcipnej rozmowie komentują 33 lata wspólnego życia. SYLWIA CHUTNIK: pisarka, aktywistka, antropolożka kultury, matka. Głośno mówi o sprawach niewygodnych i swojej prywatności. ROBERT KOCHANEK o cenie, jaką zapłacił za życiową pasję – profesjonalny taniec. O TYM SIĘ MÓWI: Shannen Doherty, Christina Applegate, Selma Blair, Selena Gomez, Michael J. Fox łamią kolejne tabu – mówią publicznie o swoich chorobach.