Reklama

Burberry, H&M, L'Oreal i inne znane marki ograniczają użycie plastiku! Dlaczego? Bo jak przewidują naukowcy już za dwadzieścia lat w oceanach będzie więcej plastikowych odpadów niż ryb. Aby temu przeciwdziałać znane światowe firmy Burberry, L’Oréal, Stella McCartney, H&M, Inditex (właściciel m.in. Zary), i Unilever (właściciel m.in. Dove) przystąpiły do porozumienia New Plastics Economy Global Commitment.

Reklama

Koniec plastikowych torebek?

Czym jest New Plastics Economy Global Commitment? Podpisując to porozumienie firmy zobowiązały się m.in. wyeliminowania zbędnych plastikowych opakowań, wykorzystywania wyłącznie opakowań, które mogą być poddane recyclingowi i znacznego ograniczenia zakupu nowych surowców sztucznych. Można jednak pójść jeszcze dalej. Nam szczególnie przypadł do gustu pomysł marki Everlane, która stworzyła całą kolekcję z... plastikowych butelek. Mamy nadzieję, że nie trzeba was przekonywać do recyclingu!

Marki Everlane całą kolekcję stworzyła z plastikowych butelek.

Instagram @everlane

Reklama

Instagram @everlane

Reklama
Reklama
Reklama