WAŻNA KAMPANIA

Transpłciowa modelka i bokserka walczą ze stereotypami. Mocna kampania znanej sieciówki

Piotr Wojtasik 14 września 2016 21:15

Szwedzka sieciówka H&M znowu przełamuje stereotypy! Pamiętacie gdy  do udziału w filmie reklamowym zaprosiła transseksualną byłą olimpijkę, Caitlyn Jenner, i gimnastyczkę z zespołem Downa? W najnowszej kampanii na jesień pod nazwą Fall Fashion też nie ujrzymy konwencjonalnych modelek. Nie będzie w niej też retuszu. Inspiracją do kolekcji była kobiecość w wielu wymiarach i naturalne piękno. W kampanii zobaczymy  72-letnią aktorkę i modelkę - Lauren Hutton,  transpłciową modelkę - Hari Nef, modelkę i feministyczną aktywistkę - Adwoa Aboah oraz Fatimę Pinto, która profesjonalnie zajmuje się stereotypowo męską dyscypliną sportu - boksem.  H&M celebruje różnorodność i pokazuje, że świat ma dużo więcej odcieni niż mogłoby się wydawać na pierwszy rzut oka.  Modelki z kampanii Fall Fashion zmagały się z brakiem akceptacji dla swojej odmienności. Są silne i piękne. Co to znaczy normalność? - zdaje się pytać H&M. I słusznie! To kwestia, którą warto rozważyć. Zachęcamy do obejrzenia wideo kampanii!

 

Polecamy też: Naturalna, czuła, bez retuszu. Niezwykła kampania. Kierunek - prawda!

 

 

 

TAGI #H&M

Wideo

Marynarki, kardigany, sukienki maxi, kozaki na słupku. Te produkty będą modne jesienią i zimą 2020/2021

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

JOANNA PRZETAKIEWICZ I RINKE ROOYENS Mężczyzna z przeszłością, kobieta po przejściach… Dlaczego zdecydowali się na ślub? KASIA STRUSS Życiowa rewolucja supermodelki. JOE BIDEN – rodzinne tragedie, trudne wybory i droga na szczyt 46. prezydenta Stanów Zjednoczonych. VINCENT ŻUŁAWSKI Co zawdzięcza rodzicom – Andrzejowi Żuławskiemu i Sophie Marceau? Polska „junioromania”, czyli wszystko o EUROWIZJI JUNIOR 2020. W cyklu Extra Elitarne szkoły i uczelnie Wielkiej Brytanii (nie)tylko dla wybranych.