Reklama

Scarlett Johansson poszła w ślady Aleca Baldwina, który od kilku miesięcy w programie „Saturday Night Live” w amerykańskiej telewizji NBC parodiuje Donalda Trumpa. Aktorka wzięła na celownik jego córkę, Ivankę. Zobacz przekomiczny filmik, który podbija internet.

Reklama

Ivanka Trump milczy na temat kontrowersyjnych wypowiedzi ojca

Filmik ze Scarlett Johansson w roli głównej trwa mniej niż dwie minuty i jest parodią reklamy perfum Ivanki, nazwanych „Ivanka Trump”, które jak donosi CNN, są hitem sprzedażowym Amazona. Twórcy skeczu chcieli za jego pomocą wyśmiać zachowanie Ivanki, która nie reaguje na kontrowersyjne wypowiedzi ojca na temat kobiet, uchodźców i religii. Tak brzmi treść skeczu:

„Wszyscy znają jej imię. Wszystkie kobiety znają jej twarz. Kiedy wchodzi do pokoju, wszystkie oczy są zwrócone na nią. Ona to Ivanka. Kobieta jak ona zasługuje na swój własny zapach, stworzony tylko dla niej. Bo jest piękna. Bo jest wpływowa. Bo jest współwinna. Jest kobietą, która wie, czego chce i wie, co robi. Współwinna. Nie pragnie być w centrum uwagi. Ale my ją widzimy. Och, jak my ją widzimy (w tym momencie „Ivanka” podchodzi do lustra, maluje usta szminką, a w odbiciu pojawia się „Donald” grany przez Aleca Baldwina). Feministka. Rzeczniczka. Wzór dla kobiet. Ale właściwie jak? Jest lojalna. Jest oddana. Chyba powinna była się wycofać po tej całej aferze seksualnej ojca w Hollywood… No cóż. Założę się, że gdy ogląda „Titanica”, myśli, że jest Rose. Sorry, dziewczyno. Jesteś Billym Zanem (czarny charakter i narzeczony Rose, który chciał zabić Jacka - przyp. red.). Współwinna. Zapach dla kobiet, które mogą to wszystko zatrzymać, ale nie chcą. Dostępny też w wersji męskiej. Dla Jareda (męża Ivanki - przyp.red)”.

Kariera polityczna czy promocja biznesu?

Za co jeszcze oberwało się córce prezydenta? Ivance Trump zarzuca się, że przy okazji aktywności politycznej u boku ojca reklamuje swój biznes odzieżowy (w styczniu zrezygnowała z zarządzania swoją marką). Kilka miesięcy temu wiele gwiazd show-biznesu zaczęło bojkotować jej ubrania. Mimo to, sprzedaż internetowa produktów sygnowanych jej nazwiskiem wzrosła w porównaniu z zeszłym rokiem o 332 procent. Mąż Ivanki, Jared Kuschner, od stycznia 2017 roku jest jednym z doradców prezydenta. Ivanka z kolei dba o wizerunek ojca - prowadzi jego nieoficjalne biuro PR.

Reklama

Polecamy też: Bojkot ubrań Ivanki Trump okazał się kompletnym niewypałem. Właśnie ogłoszono wyniki sprzedaży

Reklama
Reklama
Reklama