O NIEJ SIĘ MÓWI

Agnieszka Radwańska straci kontrakty reklamowe po zakończeniu kariery? 

Marki zerwą współpracę?

Monika Katarzyna Krupska 19 listopada 2018 16:00
Agnieszka Radwańska, VIVA! 01/2016
Fot. Iza Grzybowska/Voyk

Kilka dni temu Agnieszka Radwańska ogłosiła koniec kariery. Gwiazda sportu swoją wiadomością zaskoczyła fanów i media. Najlepsza polska tenisistka w ciągu 13 lat zawodowego grania zarobiła olbrzymie pieniądze! Znaczna ich część na konto tenisistki trafła z kontraktów reklamowych. Czy po zakończeniu kariery marki zerwą współpracę z Agnieszką Radwańską?

Agnieszka Radwańska kontrakty reklamowe 

Agnieszka Radwańska wielkie pieniądze zarabiała poza kortem. W 2017 roku sportsmenka m.in. została ambasadorem Grupy Lotos. Tenisistka podpisała umowę do 2020 roku. Czy po zakończeniu kariery firma zerwie teraz współpracę z Radwańską? Grupa wydała specjalny komunikat. 

„Agnieszkę Radwańską i Grupę Lotos łączą nas wspólne wartości – najlepsza technika, pomysłowość oraz żelazna dyscyplina niezbędne zarówno na korcie, jak i w branży naftowej. Przez ostatnie 20 miesięcy Agnieszka dostarczała wielu sportowych wrażeń i chociaż każdy z nas, kibiców chciałyby jeszcze więcej emocji do pełna, to jednak trudna decyzja o zakończeniu kariery zawodowej przyjąć należy ze zrozumieniem i szacunkiem. W dzisiejszym pędzącym świecie Agnieszka Radwańska to piękny przykład determinacji, talentu i sportowej walki. Agnieszka to ikona nowoczesnego patriotyzmu, która walcząc na najważniejszych kortach świata, nigdy nie zapomniała, gdzie się urodziła, nie wstydziła się swojej wiary, a tym samym stała się wzorem dla wielu młodych Polaków”, czytamy w oświadczeniu wiceprezesa Zarządu ds. Korporacyjnych Grupy Lotos, Jarosława Wittstocka.

Jak donoszą Wirtualnemedia.pl koniec kariery Radwańskiej nie oznacza jeszcze końca współpracy zarówno z Grupą Lotos, jak i innymi firmami. Wartość reklamowa Agnieszki być może nie tylko nie spadnie, ale i wciąż będzie trzymała poziom. Dlaczego? Bo „Isia” nie ma swojej następczyni! 

„Nic już nie będzie takie samo, Agnieszka nie ma swojej następczyni i to jest bolesny fakt dla kibiców oraz dla dziennikarzy sportowych. Czy tak samo jest dla marek, które chciałyby wykorzystać wizerunek Radwańskiej? - w tym przypadku nie sądzę. Wizerunek Agnieszki jest bardzo mocny i nie był nadmiernie eksploatowany w trakcie kariery. „Isia" przez większość swojej kariery biznesowo prowadzona była przez swojego ojca i skupiała się praktycznie w całości na treningach i startach. Od kilku lat angażuje się wizerunkowo w kontrakty, z których najlepiej w mojej ocenie wypada współpraca z Lexus Polska i Lotosem”, powiedział wyżej wymienionemu portalowi Paweł Sławski, partner zarządzający agencją Arskom. 

Zdaniem ekspertów widzom Agnieszka Radwańska kojarzy się bardzo dobrze. Najbliższe miesiące pokażą, czy wycofa się ze świata sportu i mediów, a może postanowi w nim zostać. Tenisistka była związana również z takimi firmami, jak: Lexux, Play, Amica, zegarki Rado czy wystąpiła w reklamach firmy deweloperskiej Profbud. 

Jej profile w mediach społecznościowych obserwują setki tysięcy osób. Radwańska nawet i po zakończeniu kariery wciąż będzie miała spore grono fanów, które nie może przecież doczekać się, aż tenisistka zajdzie w pierwszą ciążę. Trafi wtedy z pewnością do bardzo aktywnej grupy odbiorców w internecie, jaką są matki. Jej wartość może nawet i wzrosnąć!  

Agnieszka Radwańska, Viva! 1/2016
Fot. Iza Grzybowska

Agnieszka Radwańska
Fot. /eastnewsTomasz Jastrzebowski/REPORTER

Wideo

Czy to już koniec matowych pomadek

Polecamy

Top

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Po raz pierwszy Joanna Krupa z mamą! Rozmawiają o kobiecości, mężczyznach i… mężach!