Burberry

Burberry to najsłynniejsza krata na świecie. Czerwone, białe i czarne pasy na beżowym tle opatentowano w 1924 r., ale furorę zrobiły dopiero w latach 60. Dzisiaj są, obok monogramu LV marki Louis Vuitton, najczęściej kopiowanym znakiem towarowym na świecie. Burberry był na początku producentem męskich trenczy. Thomas Burberry wymyślił trencz z gabardyny, czyli wodoodpornej wełny, na potrzeby brytyjskiej armii. Dzisiaj portfolio Burberry obejmuje ubrania, akcesoria, kosmetyki i perfumy, np. Burberry London i Burberry Weekend. Z logo marki możemy kupić zarówno lakier do paznokci za 14 funtów, jak i płaszcz z aligatora za 28 tys. funtów. Hitem są szaliki w słynną kratę. Dowiedzieliśmy, że córka Jude’a Lawa, 16-letnia Iris, została nową twarzą marki. Na razie ma reklamować pomadki. Podobno dorastała razem z marką i już jej dziecięcy wózek nosił logo Burberry. Ekskluzywna brytyjska marka ma w Polsce trzy butiki: w Warszawie, Katowicach i Poznaniu.

Najnowsze

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MAŁGORZATA ROZENEK-MAJDAN: czy tęskni za mediami, kiedy znowu… włoży szpilki i dlaczego wpada w „dziki szał”, gdy przegrywa. MICHAŁ WRZOSEK: kiedyś sam się odchudził, dziś motywuje i uczy innych, jak odchudzać się z głową. EWA SAMA swoje królestwo stworzyła w… kuchni domu w Miami. ONI ŻYJĄ FIT!: Lewandowska, QCZAJ, Steczkowska, Chodakowska, Klimentowie, Jędrzejczyk, Danilczuk i Jelonek, Paszke, Skura…