Georgina Rodriguez została ambasadorką uwielbianej w Polsce marki kosmetycznej!
A to wcale nie koniec kampanii z jej udziałem...
Georgina Rodriguez, influencerka i partnerka Cristiano Ronaldo, której poświęcono nawet kilkuodcinkowy reality show I'm Georgina na Netflixie, za chwilę sławą przyćmi słynnego piłkarza. Jej konto na Instagramie obserwuje w tej chwili 46,5 mln osób! Nic więc dziwnego, że słynna gwiazda zapraszana jest do kampanii marek na całym świecie. Georgina może przebierać w propozycjach i wybierać te, które najbardziej jej odpowiadają. Dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że Rodriguez została globalną ambasadorką marki Neonail, którą Polski wprost uwielbiają.
ZOBACZ TAKŻE: Georgina Rodríguez: ulubione ubrania i marki narzeczonej Cristiano Ronaldo
Georgina Rodriguez globalną ambasadorką Neonail
Georgina znana jest ze świetnych stylizacji, ale i z równie dopracowanych makijaży. Dodatkowo jest nie tylko modelką, influencerką, bizneswoman, ale i matką. Dlatego też koncepcja tej współpracy doskonale odzwierciedla charakter marki, która słynie z tego, że jest dostępna dla każdej kobiety, niezależnie od tego jakie role w życiu wypełnia, kim się czuje lub kim chciałaby zostać.
„W tym roku zaprosiliśmy do współpracy Georginę Rodriguez, która jest uosobieniem nowoczesnej, silnej i świadomej kobiety. Jest ambitna i stanowcza, ale też wrażliwa i czuła. To nowoczesna kobieta, która emanuje pięknem, klasą i harmonią oddaje wartości marki NEONAIL. Znana jest z tego, że wybiera zaufane marki, znane z wysokiej jakości oferowanych produktów. NEONAIL i Georgina tworzą energetyczny oraz kolorowy duet, co doskonale odzwierciedla charakter współpracy i podkreśla profesjonalizm naszej marki” powiedziała Natalie Ardac, Executive Business Manager European Market marki.
Zdjęcia z kampanii będziemy podziwiać na pewno wszędzie przez najbliższe miesiące.
Zobacz także
ZOBACZ TAKŻE: Od Kopciuszka do milionerki. Kim jest Georgina Rodriguez, ukochana Cristiano Ronaldo?
Georgina Rodriguez w kampanii Elisabetta Franchi
Jednak Neonail to nie jedyna kampania w jakiej będziemy w tym sezonie podziwiać Georginę Rodriguez. Partnerka Cristiano Ronaldo została także twarzą marki Elisabetta Franchi. Jej indywidualny styl uchwycony został w obiektywnie Nimi Benati, bolońskiej fotografki. Muza kolekcji, pozostając wierna swojemu wyczuciu, daje wybrzmieć eklektyce estetyki, zróżnicowaniu kulturowemu i odżywczej energii, która przepływa przez całą kolekcję na sezon wiosna-lato 2023.
Georginę do tej roli wybrała sama Elisabetta Franchi. „Dla mnie, Georgina Rodríguez jako gwiazda jest niezwykle blisko świata, który kreuję poprzez moją markę” (...) Idealnie uosabia ideały kobiet noszących moje projekty. Samoświadomość, sensualność, która łączy siłę i subtelność, a do tego - międzynarodowe wyrafinowanie: to wartości, które zreinterpretowała Nima Benati. Jej fotografie oddają całą siłę i urok Georginy Rodriguez, nie zapominając jednak o indywidualizmie i wolności ekspresji” podkreśliła.
Kiedy nowy sezon serialu dokumentalnego „Jestem Georgina”?
Serial dokumentalny „Jestem Georgina” miał premierę na platformie Netflix w styczniu 2022 roku i od razu okazał się światowym hitem. O opowiedzianych w nich historiach, a także garderobie Georginy, mówili niemal wszyscy. Teraz czeka nas drugi sezon „I'm Georgina”, którego premiera już w marcu 2023. Nie możecie się doczekać?