Słyszysz „znane marki i świetna jakość” i od razu myślisz „wysokie ceny”? Niepotrzebnie!

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 29 sierpnia 2022 12:06

Jeśli w twoim prywatnym słowniku synonimów wyrazowi "luksusowy" towarzyszą określenia "drogi", "kosztowny" i "pełen przepychu", najwyższy czas te skojarzenia stamtąd wyrzucić albo wymienić słownik. To słowo obrosło w języku polskim wieloma anegdotami (tu kłania się słynny "Kogel-mogel") i ambiwalentnymi znaczeniami. Część z nas całkowicie świadomie od tego luksusu ucieka, ale niekoniecznie dlatego, że go nie potrzebuje, tylko czasami właśnie z powodu negatywnych konotacji.

Można się jednak otaczać gustownymi i stylowymi przedmiotami wcale nie dysponując wypchanym po brzegi portfelem. Bo chociaż w dobie kryzysu gospodarczego i pandemii większość z nas fundusze ma skromniejsze, to potrzeba estetyki i dobrze rozumianego luksusu wcale nie zanikła. Wręcz przeciwnie - napędzana przez social media, dynamicznie rozkwita. Jak ją zaspokoić? Metody są różne. Często wystarczy talent artystyczny, kreatywność i spryt. A co, jeśli nie są to twoje najmocniejsze strony? Nie szkodzi, wtedy przyda się umiejętność "łapania okazji". Możesz się oddawać temu zajęciu na własną rękę, ale przecież łatwiej jest skorzystać z pomocy.

Czym jest model off-price?

Nie lubisz jednorazowości i zdecydowanie wolisz zapłacić trochę więcej za oryginalne i ponadczasowe produkty znanych i dobrych marek, a jednocześnie bardzo ważny jest dla ciebie stosunek jakości do ceny? Istnieje duża szansa, że zakupy w modelu off-price staną się twoją ulubioną aktywnością!

Pod tą enigmatyczną nazwą kryje się sprzedaż towarów markowych, często luksusowych oraz designerskich, po znacznie obniżonej cenie w stosunku do poziomu oferowanego w sklepach danego producenta. Jak to możliwe? Sposobów jest kilka. W modelu off-price asortyment tworzy się na bazie najnowszych i minionych kolekcji znanych brandów. Mogą to być np. końcówki kolekcji, nadwyżki produkcyjne czy specjalne zamówienia nieodebrane przez klientów. Takie towary mają ceny korzystniejsze niż te hurtowe, a są jeszcze dodatkowo obniżane w sprzedaży.

Warto też pamiętać, że koncept off-price to nie to samo, co dyskont czy outlet. Głównym atutem tego pierwszego modelu są niskie ceny, ale marka i jakość mają w nim znaczenie drugorzędne. Ten drugi jest zarezerwowany przeważnie dla sklepów producenta, który rozprowadza w ten sposób towar niesprzedany w danym sezonie w głównym kanale.

HalfPrice - luksus w niskich cenach

Z konceptu off-price korzysta należąca do grupy CCC polska sieć HalfPrice. Jej kupcy codziennie przeszukują zasoby znanych marek i słynnych projektantów oraz znajdują w nich jakościowe towary z obecnych kolekcji - zawsze oryginalne i objęte gwarancją, a często również luksusowe i designerskie. Po żmudnych negocjacjach takie unikatowe perełki trafiają na półki sklepów sieci w cenach nawet o 80% niższych niż u producentów! Oferta sprzedażowa HalfPrice jest niezwykle szeroka. W asortymencie sieci znajdziemy markową odzież dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci, obuwie damskie, męskie oraz dziecięce, odzież, obuwie i akcesoria sportowe, przybory kuchenne i łazienkowe, tekstylia i dekoracje do domu, akcesoria i dekoracje ogrodowe, kosmetyki, zabawki, elektronikę czy akcesoria dla zwierząt. Na smakowite "kąski" możesz też polować nie ruszając się z własnej kanapy - wystarczy, że dołączysz do klubu zakupowego na stronie halfprice.eu. Znajdziesz tam też wiele zakupowych inspiracji.

W poniższej galerii zdjęć prezentujemy próbkę "możliwości" tej marki. Lubisz łowić okazje? HalfPrice stanie się twoim drugim domem!

Materiał powstał z udziałem marki HalfPrice

1/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
1/12

2/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
2/12

3/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
3/12

4/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
4/12

5/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
5/12

6/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
6/12

7/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
7/12

8/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
8/12

9/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
9/12

10/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
10/12

11/12
Copyright @materiały prasowe
11/12

12/12
halfprice
Copyright @materiały prasowe
12/12

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

LENKA I JAN KLIMENTOWIE o trudnej drodze do rodzicielstwa i o tym, jak narodziny Cristiana zmieniły ich związek. ANDRZEJ SEWERYN: czy czuje się autorytetem, czym jest dla niego sztuka i najważniejsze życiowe role. HELENA ENGLERT: dlaczego wolała studiować w Stanach, a potem wróciła do Polski i czy znane nazwisko to atut? LISA MARIE PRESLEY miała bajkowe dzieciństwo, które zakończyło się wraz ze śmiercią ojca, i smutne życie, bo znane nazwisko nie przyniosło jej szczęścia.