Legendarne logo YSL powraca! I to w wersji wyjątkowo glamour!
1 z 5
Niektórzy obawiali się o losy kultowego domu mody Saint Laurent po tym, kiedy opuścił go utalentowany dyrektor kreatywny Hedi Slimane. Ale już pierwszy pokaz jego następcy, Anthony'ego Vaccarello rozwiał wszelkie obawy. Był spektakularny i naładowany erotyzmem, którego od dawna w propozycjach Saint Laurent brakowało. Widać było też, że nowy dyrektor ma ochotę cofnąć niektóre z decyzji swego poprzednika. Przede wszystkim zaś powrócić do legendarnego logo YSL, które Hedi Slimane bezlitośnie usunął z kolekcji prêt-à-porter.
Debiutancka kolekcja nowego dyrektora artystycznego domu mody Saint Laurent, Anthony’ego Vaccarello.
Polecamy też: Anthony Vaccarello pokazał swoją pierwszą reklamę dla Saint Laurent! Czy wystąpiła w niej jego przyjaciółka Anja Rubik?
Powrót legendy
Logo zaprojektował w 1961 roku ukraińsko-francuski artysta Adolphe Mouron Cassandre, kiedy domem mody kierował jeszcze sam Yves Saint Laurent. Towarzyszyło ono poczynaniom marki przez ponad czterdzieści lat. Wszyscy pamiętamy zwłaszcza kampanie reklamowe z Kate Moss i Claudią Schiffer wykorzystujące ten charakterystyczny znak graficzny z czasów, gdy YSL władał Stefano Pilati. Logo podobało się wszystkim, aż nastał Hedi Slimane'a… Teraz triumfalnie powraca. Widzieliśmy go na pokazie pierwszej kolekcji Vaccarello. Po pierwsze, jako neon wskazywało gościom miejsce pokazu. Po drugie, projektant stworzył z niego obcasy swoich zabójczych szpilek. A po trzecie wreszcie, na jego bazie powstała ekscytująca biżuteria: czarne, srebrne oraz złote nauszniki i kolczyki. Niektóre wysadzane brylantami. I naszym zdaniem, na taki właśnie spektakularny powrót to legendarne logo zasłużyło! Zapraszamy do naszej galerii!
Anja Rubik na tle neonu YSL, który witał gości przed pokazem domu mody Saint Laurent.
Polecamy też: Zobaczcie odważny film Saint Laurent! Czy tym razem Anthony Vaccarello posunął się za daleko?