Reklama

W ostatnim czasie w nowych kolekcjach wielu światowych marek nie brakuje sportowego stylu retro, inspiracji hip-hopem oraz luźnych ubrań. Z tego powodu na fali popularności streetwearu Alessandro Ambrosio, czyli dyrektor artystyczny marki Gucci, połączył właśnie siły z hiszpańskim twórcą graffiti, Ignasi Monrealem. Wspólnie stworzyli limitowaną kolekcję t-shirtów (w ilości 200 sztuk) i bluz (jedynie 100 egzemplarzy).

Reklama

#GucciHallucination inspirowana jest Giorgio de Chirico - włoskim malarzem, uważanym za prekursora surrealizmu oraz założonym w 1848 roku w Londynie stowarzyszeniem artystycznym Prerafaelitów. Projekty te są dostępne w 9 wersjach, a każda z nich jest w innej palecie barw. Zobaczcie w naszej galerii zdjęcia tej oryginalnej kolekcji, która łączy w sobie zarówno luksus, jak i przyziemne wzory.

Reklama
Reklama
Reklama