VIVA! VIDEO

Świąteczna kampania CCC Lasocki to podróż do najsłodszych wspomnień

Nowa kampania Lasocki wprowadzi cię w świąteczny nastrój!

Artykuł sponsorowany 23 listopada 2020 07:35

Zbliżające się Święta to czas pełen magii, ciepła i niezapomnianych chwil, dzielo-nych z najbliższymi. I to właśnie one stały się głównym tematem świątecznej kampanii Lasocki, Winter Stories, prezentowanej przez CCC. Chcąc podkreślić wartość prawdziwych emocji oraz łączących nas z bliskimi relacji, marka zaprasza nas w wyjątkową podróż.

Składająca się z czterech odcinków, świąteczna kampania Lasocki i CCC Winter Stories, pozwala nam zajrzeć do czterech różnych okien pięknej, starej kamienicy, by poznać różnorodne, świąteczne historie toczące się za każdym z nich. Motyw, jak w kalendarzu adwentowym, pozwala uchylić okiennice i sprawdzić, jakie sceny się za nimi rozgrywają. Bajeczna kampania wyreżyserowana została przez Alvaro Colom, który w przeszłości real-izował filmy dla największych domów mody, w tym dla Diora, Saint Laurent, Burberry czy Louis Vuitton.

W pierwszym pomieszczeniu, nazwanym Space for Love, wita nas szczęśliwa, wielo-pokoleniowa rodzina – rodzice, dzieci, dziadkowie. To opowieść o miłości, zaufaniu i wyjątkowo trwałych więziach. W roli pani domu, top modelka Edita Vilkevičiūtė, która uczestniczyła w pokazach największych domów mody, m.in. Balenciagi, Chanel czy Miu Miu. U jej boku, Jason Morgan, bohater pierwszych stron magazynów „L'Officiel”, „Numero” czy „Elle Man”.

Buty i dodatki dla całej rodziny w kampanii CCC Lasocki Winter Stories
Fot. mat. prasowe

W drugim apartamencie, Space for Joy, czekają na nas dwie przyjaciółki, inspirujące it–girls. Prócz wzajemnej sympatii, łączy je zainteresowanie modą i najnowszymi trendami. Lubią eksperymentować ze stylem, a moda to dla nich synonim wolności i dobrej zabawy.

W tym odcinku Winter Stories głównymi bohaterkami są modelki – Birgit Kos, która pra-cowała m.in. dla Toma Forda oraz Loane Normand, wcześniej związana z markami Chanel, Prada czy Boss.

Świąteczna kampania Lasocki
Fot. mat. prasowe

Space for Energy, trzecie, zatopione w energetycznej czerwieni, pomieszczenie to miejsce pełne dynamiki i temperamentu. Dedykowane jest mężczyznom, którzy lubią wyrażać swoją osobowość poprzez styl.

Są odważni i pełni ekspresji. W rolach głównych: Adrian Chabada i Matthias El Koulali.

Świąteczna kampania Lasocki
Fot. mat. prasowe

Za ostatnim oknem kryje się Space for Individuality, gdzie prym wiedzie samoświadomość i indywidualność. Jego gwiazda, aktorka i ambasadorka marki Lasocki, Małgorzata Kożuchowska, zachęca do poszukiwania swojego stylu, własnego „ja” i stworzenia świata, w którym będziemy czuć się bezpiecznie i wyjątkowo.

Pokazana w czterech odsłonach, najnowsza kolekcja Lasocki skierowana jest dla osób w każdym wieku, posiadających różne style. Choć spójna, potrafi połączyć klasyczną elegancję (szpilki, czółenka, oksfordki) z panującymi na wybiegach trendami, jak wysokimi, sięgającymi kolan kozakami czy masywnymi, ciężkimi botkami. Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Zarówno ci najmłodsi, jak i najstarsi.

Świąteczna kampania Lasocki
Fot. mat. prasowe

Dla marki Lasocki liczy się nie tylko design, ale i odpowiednia jakość i wykończenie. Najnowszą kampanią Winter Stories chce także podkreślić, jak ważne są dla niej prawdziwe emocje i szczere, bliskie więzi. Czteroczęściowa historia przywołuje najmilsze, świąteczne wspomnienia, ale też zachęca do tworzenia nowych, bowiem najnowsza kolekcja Lasocki to doskonały pomysł na prezent. Nie ma nic przyjemniejszego niż chwila z najbliższymi i możliwość obdarowania ich przemyślanymi podarunkami.

Kolekcja dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

KAMPANIA REKLAMOWA:

Modelki: Birgit Kos, Edita Vilkevičiūtė, Loane Normand oraz top modele: Jason Morgan, Matthias El Koulali i Adrian Chabada.

Ambasadorka marki: Małgorzata Kożuchowska

Reżyseria spotu reklamowego: Alvaro Colom

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Scenografia: Anna Szczęsna

Stylizacja: Karla Gruszecka

Make up: Wilson

Fryzury: Michał Bielecki

Produkcja: Warsaw Creatives.

Muzyka: Ella Fitzgerald „I've Got My Love To Keep Me Warm”.

Materiał powstał z udziałem marki CCC.

TAGI #buty #święta #CCC

Wideo

Trendy na wiosnę 2021. Najmodniejsze makijaże na wiosnę 2021.

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

HALINA ROWICKA I ANNA KALCZYŃSKA Jak odnaleźć się w życiu po odejściu ukochanej osoby i czy matka i córka mogą się przyjaźnić. MARIA DĘBSKA o niezależnych kobietach: matce reżyserce, ikonie lat 60. Kalinie Jędrusik, którą zagrała, i o... sobie. MARIUSZ WILCZYŃSKI – malarz, performer, twórca animacji. Jego animowany film „Zabij to i wyjedź z tego miasta” to absolutny światowy hit! Pierwsza w historii Stanów Zjednoczonych kobieta wiceprezydent – KAMALA HARRIS zmienia świat. GRZEGORZ SKAWIŃSKI Życie rockmana w czasach pandemii. W cyklu PODRÓŻE: Czy w tym roku poszusujemy i gdzie – top lista najsłynniejszych zimowych kurortów.