Reklama

Tommy Hilfiger po raz kolejny łączy siły z Lewisem Hamiltonem. To już czwarty raz, kiedy możemy podziwiać efekty współpracy marki z brytyjskim kierowcą wyścigowym. Do kolaboracji dołączyła również amerykańska wokalistka Gabriella Wilson, znana pod pseudonimem H.E.R. Pokaz kolekcji na sezon wiosna-lato 2020 odbył się w ramach London Fashion Week. Najnowsze kreacje amerykańskiej marki zostały zaprezentowane w londyńskiej galerii sztuki Tate Modern. Na wybiegu królowała różnorodność, zarówno pod względem stylizacji, jak i doboru modelek i modeli. Docenić trzeba również starania projektantów, którzy uczynili tę kolekcję najbardziej ekologiczną w historii marki. Ponad 75% jej elementów powstało z materiałów przyjaznych dla środowiska, takich jak organiczna bawełna. Motywem przewodnim kolekcji było hasło lojalność, które nieprzypadkowo Lewis Hamilton ma wytatuowane na swoim przedramieniu. Słowo loyalty pojawiło się na wielu kreacjach.

Reklama

Tommy Hilfiger wiosna-lato 2020

Pokaz otworzyła olśniewająca Naomi Campbell, która zaprezentowała się w szarym zestawie dresowym z elementami neonowej żółci. Na wybiegu towarzyszyły jej jedne z największych gwiazd modelingu, m.in. Halima Aden, Alessandra Ambrosio, Georgia May Jagger czy też siostra Kate Moss, Lottie. Warto zwrócić uwagę na różnorodność, którą kierowano się przy wyborze modelek i modeli. Po wybiegu przeszło równie wielu mężczyzn, co i kobiet. Różnili się od siebie wzrostem, sylwetką, rasą oraz pochodzeniem. Pokaz Tommy'ego Hilfigera został podzielony na dwie części. Pierwsza poświęcona była stylowi ulicznemu. Części garderoby, które dominowały to bluzy, t-shirty z nadrukami, czapki, nerki i trampki. Następnie zaprezentowano połączenie streetwearu ze stylem bardziej typowym dla marki. Pojawiły się płaszcze, marynarki, torby, swetry oraz sukienki. Każdy look dopełniony był nakryciem głowy oraz chustą lub bandaną. Poza charakterystycznymi dla Tommy'ego kolorami (granatowy, biały, czerwony), kolekcję zdominowały jaskrawy żółty oraz różowy, które idealnie komponowały się z bardziej stonowanymi beżowym, khaki czy szarym. Nadruk loyalty nie było jedynym powtarzającym się motywem. Na wielu kreacjach pojawiły się vintage logo marki, paski, flaga Stanów Zjednoczonych czy też teksty utworów autorstwa H.E.R.

Reklama
Reklama
Reklama