Reklama

Tommy Hilfiger powraca na Nowojorski Tydzień Mody, by przedstawić premierę drugiej kolekcji Tommy X Zendaya, zaprojektowanej wspólnie z amerykańską aktorką i piosenkarką Zendayą. Pierwsza kolekcja pokazywana w zeszłym roku w Paryżu była inspirowane muzyką disco z lat 70., ta - stylem funk z tej samej dekady. Zaproszenie na ekscytujące wydarzenie w zabytkowym teatrze Apollo w nowojorskim Harlemie otrzymało ponad 900 gości. Zaraz po przybyciu na miejsce mogli podziwiać wystawę o najsłynniejszych wydarzeniach w muzycznej historii tej dzielnicy Nowego Jorku. Instalacja łączyła materiały multimedialne i zdjęcia – jej kuratorką była Nichelle Gainer, historyczka kultury i autorka bloga Vintage Black Glamour.

Reklama

Podróż w czasie

A potem zaproszonych czekała prawdziwa podróż w czasie. Wnętrze Apollo udekorowano zabytkowymi amerykańskimi samochodami, aksamitnymi kanapami i drewnianymi krzesłami vintage, które budowały atmosferę lat 70. Ścieżkę dźwiękową pokazu – składankę funkowych hitów lat 70. i 80. – wzbogaciły występy ponad dwudziestu podopiecznych Mama Foundation for the Arts z Harlemu. W pokazie udział wzięły znane od lat twarze marki Tommy’ego Hilfigera: modelki Winnie Harlow, Yasmin Wijnaldum i Sara Sampaio. Na wybiegu dołączyły do nich m.in. Ashley Graham, Candice Swanepoel i Alek Wek. A prezentowane przez nie ubrania stanowiły współczesną wariację na temat klimatu lat 70 i 80. utrzymaną w dobrze znanym stylu Tommy'ego Hilfigera.

Reklama

Przeszłość spotyka przyszłość

Cykl pokazów TOMMYNOW od lat promuje nowe technologie. Ta najnowsza umożliwiła oglądanie pokazu TOMMYNOW na żywo w wirtualnej rzeczywistości na stronie tommy.com, a także zakupy stylizacji wprost z wybiegu w specjalnym portalu zakupowym. Użytkownicy mogli udać się do wirtualnego sklepu z gadżetami, przeglądać wieszaki z ubraniami za kulisami pokazu lub kupować stylizacje noszone przez modelki. Wirtualne metki na każdym produkcie umożliwiały przejście do stron ze szczegółowymi informacjami. Dzięki kamerom w teatrze Apollo, fani mogli oglądać wydarzenie na żywo z perspektywy czerwonego dywanu, pierwszego rzędu oraz zza kulis (interaktywna platforma VR będzie dostępna na stronie tommy.com do końca września tego roku). Najnowszy pokaz kolekcji Tommy X Zendaya był więc jednocześnie sentymentalną podróżą do przeszłości i ekscytującą wycieczką w przyszłość.

Reklama
Reklama
Reklama