Jest w czym wybierać!

Marcin Brzeziński 11 czerwca 2018 15:30

W sprzedaży dostępna jest już wiosenno-letnia kolekcja butów i torebek Mako. Istniejąca od 2011 roku polska marka, której znakiem rozpoznawczym są surowe, proste formy i gładkie, miękkie skóry w tym sezonie pokazuje nową, bardziej drapieżną odsłonę. W nowej kolekcji dominuje czerń i ozdobne nity. Znajdziemy też w niej zupełnie nowe rodzaje skór: merino charakteryzująca się naturalną, nieregularną fakturą oraz pokryta włosiem skóra pony w zwierzęce wzory.

W kolekcji pojawiają się zupełnie nowe modele torebek: oversizowe shoppery, klasyczne kuferki z nitami, listonoszki na łańcuszku, czy modne w tym sezonie belt-bags w zwierzęcy print. Wśród butów znajdziemy zaś mocne kowbojki, rockowe botki, kobiece czółenka z odkrytą piętą, czy futrzane klapki. Wszystkie buty wykonane są we włoskich i hiszpańskich manufakturach i pojawią się w bardzo krótkich seriach. Torby powstają w Polsce z najlepszej jakości włoskich skór. Naprawdę jest w czym wybierać! 

1/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
1/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

2/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
2/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

3/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
3/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

4/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
4/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

5/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
5/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

6/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
6/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

7/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
7/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

8/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
8/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

9/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
9/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

10/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
10/11

Kampania polskiej marki Mako na wiosnę i lato 2018.

11/11
Kampania i kolekcja butów i torebek polskiej marki Mako na wiosnę lato 2018
Copyright @Gosia Turczyńska/New Order
11/11

Nowa kolekcja dostępna w butiku on-line na www.mako-store.pl oraz w klimatycznym atelier MAKO, które mieści się na ostatnim piętrze przedwojennej kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.