Ciepło, kolor i dobra energia

Paulina Filipowicz 5 grudnia 2020 14:29

Najnowsza kampania marki Elementy to interpretacja bliskości i różnorodności. Do udziału w sesji marka zaprosiła 9 kobiet, z których każda jest inna – różni je styl, typ urody, pasje i zainteresowania. Utrzymane w ciepłej tonacji zdjęcia przedstawiające zimową kolekcję nostalgicznie przypominają o dziełach mistrzów fotografii – portretach autorstwa Richarda Avedona i kampaniach tworzonych przez Oliviero Toscani. Z pomocą tradycyjnych technik fotografii Bartek Wieczorek uwiecznił przewrotną opowieść o bliskości w czasach społecznego dystansu.

Zimowa kampania ELEMENTY emanuje ciepłem, kolorem i pozytywną energią. Czuć w niej ducha podobnego do tego, który towarzyszył zdjęciom marki Benetton w seriach All are united oraz All the colours of the world z 1984 roku. W większości stonowane barwy ubrań z kolekcji zostały uzupełnione o akcesoria w żywych i energetyzujących odcieniach, wśród których dominuje róż – od intensywnego amarantu poprzez blade, pudrowe tonacje aż do lila i lawendy. Mocnym akcentem jest także trawiasta zieleń oraz słoneczna żółć. Niektóre modele swetrów zostały wykonane z tej samej przędzy co dodatki, co pozwala z łatwością stworzyć modny kolorystyczny total look. Pozostałe zaś dostępne są w stonowanych, charakterystycznych dla marki kolorach, takich jak granat, butelkowa zieleń, czerwień, czy must have tego sezonu – taupe.

Mając na względzie lokalny charakter produkcji Elementy nawiązały współpracę z pabianickim zakładem o ponad 50-letnim doświadczeniu w produkcji wyrobów dziewiarskich. Powstały tam 3 modele swetrów. Dwa pozostałe wraz z zimowymi akcesoriami stworzono w dziewiarni w Bielsku-Białej. Wszystkie przędze użyte do produkcji są sprowadzone z Włoch.

Na uwagę zasługuje też Czapka Babci Stefanii. Produkt jest tworzony ręcznie. Nie powstaje jednak w profesjonalnym zakładzie produkcyjnym. Czapki wykonuje na drutach Pani Stefania, babcia jednej z przyjaciółek marki. To niezwykła współpraca, która jest wyrazem bliskości i wyjątkowej relacji, która wytworzyła się między popularną marką a babcią klientki.

Od początku istnienia głównym założeniem marki Elementy jest budowanie biznesu, który ma pozytywny wpływ na życie ludzi i otaczającą ich rzeczywistość. Nie bez powodu trzy główne filary, na których opiera się działalność firmy, to przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny. W najnowszej kampanii marka oprócz kolekcji zimowych swetrów postanowiła uwiecznić również kwestie, które są dla niej ważne.

Wszystkie produkty dostępne są w stacjonarnych marki oraz na stronie www.elementywear.com.  

1/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
1/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

2/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
2/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

3/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
3/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

4/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
4/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

5/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
5/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

6/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
6/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

7/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
7/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

8/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
8/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

9/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
9/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

10/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
10/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

11/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
11/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

12/12
elementy-kampania-zima-2021
Copyright @Mat.prasowe
12/12

Zimowa kolekcja marki Elementy

Wideo

Piękni, szczęśliwi, zakochani. Tak Karol i Małgorzata Strasburgerowie pozowali w sesji dla VIVY!  

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

Aktorka żyje eko, chce zmieniać i chronić świat! „Nabrudziliśmy, musimy posprzątać, to nasz obowiązek. Albo zginiemy”, mówi MAJA OSTASZEWSKA. Antropolożka, wykładowczyni. Jak być matką, uczyła się od… szympansów - JANE GOODALL. TOMASZ MICHNIEWICZ: „W masowym wydaniu turystyka jest niszczycielską siłą, za co biorę częściową odpowiedzialność”, mówi. A także: słoni jest coraz mniej, coraz częściej rodzą się bez słoniowych ciosów. Czy można im skutecznie pomóc? W świecie zwierząt: Ferenstein-Kraśko, Sarapata, Zgrabczyńska, Olbrychscy, Tuszyńska, Urbańska, Jemioł, Dowbor… Zwierzęta są dla nich jak rodzina.