Reklama

Oto nowa odsłona kultowych klasyków, która spaja stan umysłu dzikiego zachodu i miejskiego życia USA! Streetwearowy Vans postanowił połączyć siły z najpopularniejszą amerykańską marką jeansową Wrangler, by wspólnie stworzyć ekskluzywną denimową kolekcję.

Reklama

W wyniku ich współpracy powstały kurtki, dżinsy i spódnica, a także plecak. W każdym z tych modeli znajdziemy elementy charakterystyczne dla obu firm: skórzane naszywki, kultowy haft W, logo z liny, 7 szlufek, głębsza kieszonka na zegarek czy płaskie nity, czyli znaki Wranglera, a także logo w postaci szachownicy, czyli podstawa estetyki Vansa.

Reklama

Kolekcji towarzyszyła klimatyczna sesja zdjęciowa na amerykańskich ulicach w otoczeniu palm, która doskonale odzwierciedla fakt, że są to projekty inspirowane młodością. Zobaczcie je w naszej galerii!

Reklama
Reklama
Reklama