Reklama

Balenciaga zaprezentowała właśnie nową odsłonę swojej kampanii reklamowej, której głównymi gwiazdami zostały między innymi Kim Kardashian i Isabelle Huppert. Co ciekawe, zdjęcia, które prezentuje słynny dom mody, zostały wykonane przez Stefa Mitchella w domach gwiazd.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Dziś rocznica urodzin Cristóbala Balenciagi, założyciela wielkiego domu mody!

Nowa kampania Balenciagi

Gwiazdy uwielbiają projekty marki Balenciaga i od lat noszą je z wielką dumą. Tym razem dom mody do najnowszej kampanii zaprosił właśnie tych najwierniejszych klientów, czyli Kim Kardashian, Isabelle Huppert, Justina Biebera, Tommy Blue oraz Marie-Anges Diene. Gwiazdy pozują przed obiektywem w swoich apartamentach i miejscach codziennej pracy.

Kim Kardashian ambasadorką Balenciagi

Kardashian nie ukrywa, że jest ogromną miłośniczką projektów Balenciagi. Jej obecność w nowej kampanii reklamowej nie dziwi więc nikogo. Wielokrotnie wybiera projekty Balenciagi na wielkie wyjścia, między innymi na galę MET czy też premierę nowego albumu Westa Donda. Zdjęcia wykonano celebrytce w jej domu w Calabasas. Kardashian na nowych zdjęciach Balenciagi pozuje w płaszczu w cętki, wraz z torebką Le Cagole. Na innym zaś ma na sobie charakterystyczny dla siebie, czarny, opięty look.

Inne gwiazdy w kampanii Balenciagi

Wśród gwiazd, które Balenciaga również zaprosiła do współpracy znalazła się Isabelle Huppert, która zapozowała do zdjęć w swoim paryskim apartamencie. W stolicy mody pozował również Tommy Blue, zaś Marie-Anges Diene zaprosiła fotografa do swojego artystycznego atelier. Justin Bieber otworzył dla kampanii swoje drzwi do domu w Los Angeles.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Kim Kardashian w trzech różowych stylizacjach od Balenciagi w "Saturday Night Live". Która najlepsza?

Reklama

Najnowsza kampania Balenciagi

Gwiazdy na zdjęciach prezentują najnowsze modele z kolekcji Balenciagi, ale również kultowe dodatki, takie jak torebki Le Cagole czy sneakersy Triple S i Defender. Kolekcja została uzupełniona o basicowe elementy, jak oversize’owe t-shirty i obcisłe body, które bardzo oddają charakter domu mody. Wśród nowości pojawiły się między innymi torebki Bistro, Lady oraz Jumbo, które mają szansę stać się nowymi it-bag. Balenciaga zaprojektowała również nowe okulary przeciwsłoneczne o nazwie Bat, Stretch oraz Wrap.

Stef Mitchell
Stef Mitchell
Stef Mitchell
Stef Mitchell
Stef Mitchell
Stef Mitchell
Reklama
Reklama
Reklama