Jak marka postanowiła przeniknąć w głąb kobiecej duszy?

Aleksandra Trendak 3 listopada 2022 12:30

Marka Blumarine w najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2022 postanowiła podjąć się trudnego zadania, czyli eksplorację najbardziej ekstremalnej i dramatycznej strony kobiecej duszy. Przed obiektywem Petry Collins stylizacje Lotty Volkovej nabiarają niezwykłego charakteru kina noir, niczym z filmu Davida Lyncha, którego charakterystyczny styl jest dobrze znany wszystkim miłośnikom kina. Modelka Sasha Pivovarova miała bardzo trudne zadanie – granie głównej roli w historii niczym z filmu kina noir, w której uwodzenie jest normą, a atmosfera jest owiana dozą tajemniczości, fascynacji, ale i grozy. Jak prezentują się zdjęcia? Czym się charakteryzują? Jaki element zaskakuje na nich najbardziej? 

ZOBACZ TEŻ: Najnowsza kampania Valentino celebruje nowe logo marki!

Najnowsza kampania Blumarine w klimacie kina noir 

Sasha Pivovarova na zdjęciach do najnowszej kampanii marki Blumarine na sezon jesień-zima 2022, pozuje na dachu różowego samochodu zanurzonego w basenie. Niezwykły koncept, prawda? Lotta Volkova, stylistka sesji, podczas dobierania ubrań do zdjęć zwróciła szczególną uwagę na elementy takie jak marszczone spódnice, płaszcze ze sztucznego futra oraz przytulne swetry. Na jednym zdjęciu modelka pozuje w spódniczce mini z falbanką, torebką w kształcie serca i różowym topie z długimi rękawami i brokatowymi sercami. Na innych ujęciach prezentuje się świetnie w długim, pastelowym płaszczu, biustonoszu i spodniach, pozując na dachu topiącego się samochodu. Jak się on tam dostał? Jak trafił do basenu? Jest to jedno z kilku pytań, które można sobie zadać oglądając zdjęcia z sesji. Nie można jej jednak odmówić faktu, że jest wykonana w przepiękny sposób, z niezwykłą dokładnością o każdy możliwy szczegół. Jej ogromną zaletą jest klimat noir, który sprawia, że odbiorca zadaje sobie wiele pytań, na które nie może znaleźć odpowiedzi. Ta niedokończona historia intryguje i skłania do snucia teorii co mogło się wydarzyć wcześniej, jak znalazł się samochód w basenie i kim jest postać stojąca na jego dachu. 

Najnowsza kampania Blumarine świetnie oddaje zmysłowy i prowokacyjny klimat marki, w którym lekkość i niepokój, niewinność i zmysłowość współistnieją w tej samej przestrzeni i czasie, bez żadnych zgrzytów. Choć większość ubrań z kolekcji na sezon jesień-zima 2022 jest utrzymana w jasnoróżowej tonacji, marka nie postanowiła robić kolejnej cukierkowej sesji, tylko postawiła na klimat tajemnicy i grozy, który świetnie współgra z resztą elementów kolekcji w kolorze szarym, czerwonym i fioletowym. Jest to zdecydowanie jeden z ciekawszych konceptów na sesję zdjęciową, jaki mogliśmy zobaczyć w ostatnim czasie. Sprawdźcie w naszej galerii zdjęcia z kampanii Blumarine.  

1/5
Blumarine
Copyright @Materiały prasowe
1/5

Najnowsza kampania Blumarine na sezon jesień-zima 2022 w klimacie kina noir

2/5
Blumarine
Copyright @Materiały prasowe
2/5

Najnowsza kampania Blumarine na sezon jesień-zima 2022 w klimacie kina noir

3/5
Blumarine
Copyright @Materiały prasowe
3/5

Najnowsza kampania Blumarine na sezon jesień-zima 2022 w klimacie kina noir

4/5
Blumarine
Copyright @Materiały prasowe
4/5

Najnowsza kampania Blumarine na sezon jesień-zima 2022 w klimacie kina noir

5/5
Blumarine
Copyright @Materiały prasowe
5/5

Najnowsza kampania Blumarine na sezon jesień-zima 2022 w klimacie kina noir

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

LENKA I JAN KLIMENTOWIE o trudnej drodze do rodzicielstwa i o tym, jak narodziny Cristiana zmieniły ich związek. ANDRZEJ SEWERYN: czy czuje się autorytetem, czym jest dla niego sztuka i najważniejsze życiowe role. HELENA ENGLERT: dlaczego wolała studiować w Stanach, a potem wróciła do Polski i czy znane nazwisko to atut? LISA MARIE PRESLEY miała bajkowe dzieciństwo, które zakończyło się wraz ze śmiercią ojca, i smutne życie, bo znane nazwisko nie przyniosło jej szczęścia.