Jane Fonda, która skończyła już 80 lat nie zwalnia tempa. Aktorka i aktywistka podjęła współpracę z H&M Move, zostając twarzą nowego konceptu. Gwiazda Hollywood 40 lat temu wydała pierwsze video treningowe z programem fitness. Teraz zrobiła to ponownie.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Jane Fonda i Roger Vadim: wybaczała mu wszystkie zdrady i hojnie dawała pieniądze

Jane Fonda w kampanii H&M Move

Najnowsza kampania marki H&M to coś absolutnie niesamowitego. Koncept nakłania do ruchu, a nie konkretnego sportu zapraszając do działania Jane Fondę. Kampania Move ma na celu celebrowanie każdego ruchu w życiu człowieka, przybliżając go do realistycznych celów.

H&M

Co Jane Fonda mówi o kampanii?

Kampania H&M Move to przede wszystkim zwrócenie uwagi na zdrowy tryb życia. Fonda z radością dołączyła do niej jako ambasadorka, która dzięki aktywności fizycznej i odpowiedniej diecie, od lat cieszy się dobrym zdrowiem.

CZYTAJ RÓWNIEŻ: Jane Fonda w obcisłym kombinezonie na specjalnym evencie promującym "Grace&Frankie"

Reklama
Zobacz także

To ważne, żeby się ruszać. Jeśli tego nie robimy nasze stawy tracą mobilność, mięśnie słabną, a nasze kości stają się kruche. Jednak ważniejszy jest dla mnie wpływ ruchu na psychikę, problemy ze snem, zachowanie młodości i zapobieganie urazom w przyszłości – mówi Fonda.

H&M

Co wchodzi w skład kampanii?

Wśród projektów, które już 4 sierpnia zaprezentuje H&M znalazły się topy, lekkie kurtki, leginsy, staniki sportowe oraz ubrania do biegania. Przy ich produkcji wykorzystano najnowszą technologię, między innymi DryMove™ usuwającą wilgoć ze skóry, StormMove™ chroniącą przed wiatrem, a także ShapeMove™ dbającą o wsparcie podczas ruchu.

H&M

Zaczynaj powoli, zaczynaj uważnie i nie poddawaj się. Nie zatrzymuj się. Nie wszyscy musimy biegać maratony czy uprawiać sporty ekstremalne. Każdy rodzaj ruchu jest dobry i każde ciało rusza się we własnym tempie. Każdy potrzebuje innego rodzaju ruchu i każdy ma inne zdolności – mówiła Jane Fonda.

Reklama
Reklama
Reklama