39-letnia Anne Heathaway i 50-letni Jared Leto ponownie pojawili się razem na premierze Apple TV+, promując serial, w którym grają główne role. WeCrashed ma szansę stać się prawdziwym hitem, a tych dwoje tylko podgrzewa atmosferę. Na błękitnym dywanie zaprezentowali się w zjawiskowych stylizacjach, o których mówi dziś cały świat. Jakie marki wybrali?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Anne Hathaway i Jared Leto: stylowy duet na premierze „WeCrashed”

Anne Hathaway i Jared Leto promują serial WeCrashed

Podczas premiery produkcji Apple TV+, jeden z najgorętszych ostatnio duetów Hollywood zaprezentował się w przepięknych kreacjach. Hathaway wybrała błękitną, ciętą asymetrycznie suknię projektu Davida Komy, który uwydatniał jedną część czarnego biustonosza. Stylizację uzupełniły czarne szpilki od Aquazzura oraz czarna torebka kuferek. Jared Leto pozostał wierny marce, której jest ambasadorem. Zjawiskowy, czarny garnitur z weluru pokryty białymi kropeczkami uzupełnił nonszalancko rozpiętą pod szyją białą koszulą oraz czerwonymi lakierkami. Cała stylizacja to oczywiście projekt marki Gucci. Para ponownie zadała szyku!

Getty Images

WeCrashed nowym hitem na Apple TV+

Serial WeCrashed to najnowsza produkcja platformy Apple TV+, w której osadzona została historia założyciela firmy WeWork, Adama Neumanna. Relacja Adama i jego żony Rebekah została przedstawiona w fabule serialu, a Hathaway oraz Leto byli nie tylko głównymi aktorami produkcji, ale również producentami.

CZYTAJ TEŻ: Jared Leto, Miley Cyrus i Snoop Dogg w nowej kampanii Gucci "Love Parade"

Zobacz także
mat. prasowe Apple tv +

Patrząc na nich, możemy sobie tylko wyobrazić jak dobry okaże się serial. Czekamy z niecierpliwością na dzień, kiedy będzie można obejrzeć go w Polsce. Premiera w USA miała miejsce 18 marca.

Reklama

P.S. Szkoda, że Anne nie włoży tej cudownej sukni!

Reklama
Reklama
Reklama