Na czym Anna i Robert Lewandowscy zaraabiają fortunę?
Oto wszystkie biznesy małżeństwa!
Wygląda na to, że Robert i Ania Lewandowscy świetnie radzą sobie nie tylko na boisku czy macie. Para ma smykałkę do biznesów i skutecznego inwestowania. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się majątkowi Roberta i Anny Lewandowskich. Biznesy, które posiadają robią wrażenie!
Nowy biznes Roberta i Anny Lewandowskich
Anna i Robert Lewandowscy ogłosili premierę swojej nowej marki – Levann. Będzie to sklep internetowy z witaminami dla mężczyzn i kobiet i suplementami wspierającymi koncentrację, energię czy metabolizm. Jak informuje serwis Wirtualnemedia.pl, sklep będzie łączył marki własne małżeństwa: Foods by Ann, RL9 i RL9 Coffee.
W przyszłości pod marką Levann mają być sprzedawane kolejne produkty. Planowane jest wprowadzenie także asortymentu dla dzieci. Aktualnie oferta marki dostępna jest w sklepie internetowym Foods by Ann, a już niedługo będzie można ją zakupić również w największych sieciach handlowych.
„Nasze ciało i umysł stanowią jedność. Dlatego, kiedy dbamy o swoje zdrowie fizyczne, nie możemy zapominać o tym emocjonalnym i psychicznym. To właśnie z tą myślą powstał Levann – nowa linia witamin
i suplementów, których naturalne składniki mają zapewnić równowagę naszego organizmu” - czytamy pod postem zapowiadającym premierę marki.
Zobacz także: Anna Lewandowska zdobyła się na szczere wyznanie. Jak naprawdę wygląda ich małżeństwo z Robertem?
Majątek Lewandowskich
Anna i Robert Lewandowscy to niezwykle przedsiębiorcze małżeństwo, które przy pomocy doradców inwestuje w naprawdę trafione biznesy. Piłkarz Bayernu Monachium mógłby według wyliczeń magazynu Bild spokojnie wieść życie tylko z klubowej pensji, która wynosi ponad 5 mln złotych, ale wraz z żoną cały czas pomnażają swój majątek. Choć wspólnie posiadają kilka biznesów, to każde z nich jest także osobną marką.
Majątek Roberta Lewandowskiego: biznesy
Robert Lewandowski juz w 2016 roku za sprawą kontraktu z Bayernem Monachium, zyskał tytuł najlepiej zarabiającego sportowca. Wówczas jego zarobki przekraczały 20 mln euro rocznie, a niemieckie magazynu okrzyknęły go najlepiej opłacanym piłkarzem Bundesligi. Praca na boisku to jednak nie wszystko, bowiem znaczą pozycję w dochodach piłkarza zajmują wpływy z reklam.
Zobacz także: Anna Lewandowska pokazałaluksusowe mieszkanie…
Lewandowski podpisał kontrakty z takimi markami jak m.in.: Gilette, Huawei, Head&Shoulders czy Coca Cola. Sportowe Fakty podawały kilka lat temu, że Robert Lewandowski zarabia na nich około 10 mln euro rocznie.
Mąż Anny Lewandowskiej świetnie radzi sobie także w świecie mody - miał autorską kolekcję garniturów pod marką Vistuli oraz promował odzież męską Hugo Boss.
Pierwszą inwestycją Lewandowskiego było zostanie wspólnikiem w funduszu Venture Capital - Protos VS, który skupia się na inwestowaniu w start-upy o podwyższonym ryzyku. Piłkarz inwestuje także w nieruchomości - w 2015 roku został wspólnikiem w filmie deweloperskiej LS Investments, którzy podjęli jedną z inwestycji tworząc apartamenty nieopodal Leszna. Sam Robert Lewandowski zainwestował także w dwa apartamenty - jeden w wieżowcu Złota 44 w Warszawie, a drugi na Mazurach.
Jedną z najgłośniejszych inwestycji Roberta Lewandowskiego jest także dom mediowy RL Media, który powstał w 2017 roku. Jak wynika z informacji prasowej, do jego zadań: „będzie należało przede wszystkim planowanie i zakup mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta Lewandowskiego – mowa tu o karierze sportowej i aktywności biznesowej najpopularniejszego polskiego piłkarza, a także o działaniach Anny Lewandowskiej w dziedzinie zdrowia, diety czy aktywności fizycznej. Docelowo firma ma koordynować również te obszary w ramach prowadzonych kampanii na rzecz innych sportowców i celebrytów”, czytamy.
W 2016 roku zadebiutował grą zręcznościową na smartfony Lewandowski Euro Star 2016, w której polski napastnik był głównym bohaterem. Gra od razu dostępna była w kilku wersjach językowych, więc widać było, że piłkarz celował w podbój globalnego rynku. Nic dziwnego, że według analityków PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wartość medialna Roberta Lewandowskiego już w 2017 roku przekroczyła miliard złotych.
Pod koniec 2019 roku piłkarz nawiązał współpracę z menedżerem z branży gastronomicznej Jackiem Trybuchowskim i jednym z najbogatszych Polaków Jerzym Krzanowskim. Razem postanowili otworzyć restaurację w budynku XIX-wiecznej zabytkowej Warzelni na terenie Browarów Warszawskich. Nad menu pracować będzie syn Magdy Gessler, Tadeusz Mueller. Otwarcie lokalu planowane jest na przełom czerwca i lipca 2021 roku.
Biznesy Ani Lewandowskiej
Żona Roberta Lewandowskiego również świetnie radzi sobie w świecie biznesu. Szybko wyszła z cienia męża i zbiła niezły kapitał na uczeniu Polaków zdrowego stylu życia. W 2013 roku założyła blog Healthy Plan by Ann, gdzie udziela porad żywieniowych i sportowych. Do tego doszły obserwowane przez miliony social media - Facebook, Instagram, a także sklep, w którym można nabyć produkty sygnowane jej marką.
W 2016 roku w sklepach stacjonarnych pojawiły się produkty firmowane marką Food by Ann.
Zobacz także: Robert Lewandowski pobił rekord Gerda Muellera! Ten mecz przejdzie do historii
W 2016 roku Anna Lewandowska stworzyła także własną aplikację Diet & Training by Ann, na której dostępne były przepisy i ćwiczenia przygotowane przez trenerkę. Aplikacja funkcjonuje do dziś i team intensywnie pracuje nad jej rozwojem.
W 2018 roku Ania Lewandowska otworzyła w Warszawie centrum treningowo-dietetyczne, a kilka miesięcy później miała także swoją pierwszą kawiarnię Heatlhy Store by Ann (później otwarto również punkt w Poznaniu).
Gdy na świecie pojawiła się pierwsza córka Ani i Roberta Lewandowskich, trenerka postanowiła nieco się przebranżowić i skupiła swoją uwagę na pokazaniu Polkom, jak wrócić do formy po ciąży. Pojawiły się więc poradniki, jak być Healthy mamą, a w sklepie akcesoria dla kobiet w ciąży i świeżo upieczonych mam. Chwilę później powstał blog Baby by Ann, gdzie znajdziemy wywiady ze znanymi mamami i różne porady.
Żona Roberta Lewandowskiego w 2019 roku stworzyła kolejną markę Phlov by Anna Lewandowska, mającą w swojej ofercie naturalne i wegańskie kosmetyki.
Wydała także kilka książek i płyt z ćwiczeniami dla fanów. Od niedawna Ania Lewandowska odpowiada także za catering dietetyczny SuperMenu by Anna Lewandowska.
Trenerka jest także ambasadorką marki 4F, Calzedonia, Head&Shoulders.
Nie należy zapominać też o tym, że Anna Lewandowska od kilku lat organizuje obozy, które odbywają się Centrum Japońskich Sportów i Sztuk Walki "Dojo - Stara Wieś". Ponadto trenerka fitness prowadzi też różnego rodzaju treningi i warsztaty. Małżeństwo wspólnie posiada także Store 9, który specjalizuje się w komunikacji marketingowej. Nie ma wątpliwości, że Lewandowscy dbają o swoje biznesy i aktywnie uczestniczą w ich rozwoju!