Córka Jude'a Law, Iris, mogła zostać twarzą Chanel, ale odmówiła! Dziś z dumą prezentuje inną markę. Zgadniecie jaką?
- MARTA CIEPLAK
Moda na piękne córki znanych rodziców w kampaniach beauty trwa w najlepsze. Była już Georgia May Jagger dla Rimmela, Lily Collins dla Lancome, a ostatnio Lilly Rose-Deep dla Chanel. Teraz wszyscy zachwycają się 16-letnią córką Jude'a Law i Sadie Frost, występującą w najnowszej kampanii brytyjskiej marki Burberry promującej kolekcję kosmetyków The Essentials.
Polecamy też: Jak od kulis wygląda pokaz Chanel? Zobacz relację z magazynu VIVA! MODA
Iris, podpisując ten lukratywny kontrakt, poszła w ślady swoich bliskich. Jude Law reklamował już bowiem Dior Homme i Pradę, jej brat Ruppert pracował z Dolce&Gabbana oraz Hugo Boss, a jej matką chrzestną jest nikt inny, tylko Kate Moss! Dlatego jesteśmy pewni, że jej gwiazda będzie świecić jeszcze bardzo długo.
Polecamy też: Angielskie pejzaże i wielka moda! Burberry przedstawia swoją wiosenną kampanię!
Na razie nastolatka jest w siódmym niebie i na swoim Instagramie chętnie pokazuje zdjęcia i filmy z kampanii. "To dla mnie zaszczyt być częścią rodziny Burberry i iść w ślady kobiet takich jak Kate Moss, Cara Delevigne i Lily James" powiedziała w oficjalnym komunikacie.
Kolekcja The Essentials będzie dostepna w Polsce jeszcze w tym miesiącu! Polujcie na rozświetlacze Fresh Glow Highlighters w czterech odcieniach oraz unikalny produkt do ust Lip Colour Contour. Jak działa? Można stosować go jako podkład pod pomadkę, konturówkę nadającą ustom idealny kształt lub dla matowego wykończenia zamiast szminki. Jak mówi makijażystka marki, Wendy Rowe, to kosmetyki typu must-have dla każdej kobiety, która w prosty sposób chce osiągnąć efekt idealnej skóry".
Polecamy też: Nie tylko Iris Law. Zobacz, które dzieci znanych rodziców robią karierę w modelingu