„Be brave, be creative” - akcja marki Alkmie
Fot. mat. prasowe
VIVA! Tylko u nas

W Alkmie wiosna należy do kobiet

Sprawdź, na czym polega wyjątkowa akcja „Be brave, be creative”.

Artykuł sponsorowany 6 kwietnia 2021 10:47
„Be brave, be creative” - akcja marki Alkmie
Fot. mat. prasowe

Kosmetyki Alkmie powstają z miłości do piękna i tworzenia. Firmę założyła kobieta, która postanowiła swoją pasję przekształcić w misję i biznes. Teraz marka będzie też wspierać inne kobiety, które kierują się podobnymi ideałami i mają odwagę, by realizować swoje marzenia.

Wyrazem nowego oblicza marki jest odświeżony logotyp i hasło: (R)evolution Mindset. To esencja ich filozofii: niestandardowe podejście do tworzenia kosmetyków pielęgnacyjnych, gdzie idee, świetne pomysły, a nie hierarchia są kluczowe dla rozwoju firmy.

Alkmie - nowe logo

Kosmetyki Alkmie są tworzone na bazie unikalnych składników w wysokich stężeniach, a ich formuły opracowano z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań biotechnologicznych. Do ich produkcji używa się roślin pochodzących z upraw zrównoważonych bez GMO, nie mają w sobie SLS, parabenów i pochodnych ropy naftowej. 98% zawartości opakowań stanowią składniki naturalne, a same opakowania w całości nadają się do recyklingu. Laboratoria Alkmie wciąż pracują nad nowymi, jeszcze lepszymi recepturami. Czy można oczekiwać więcej? Oczywiście, śmiało! Używanie produktów Alkmie jest prawdziwą przyjemnością, bo wszystkie fantastycznie pachną, mają idealną konsystencję i dokładne celują w potrzeby skóry.

„Be brave, be creative” - akcja marki Alkmie
Fot. mat. prasowe

Alkmie zostało stworzone przez kobietę, która jak my wszystkie, kocha piękno, uwielbia zmiany i bez wahania podejmuje nowe wyzwania. Justyna Żukowska-Bodnar i jej nieoceniony zespół nie ustają w kreowaniu inspirującego wizerunku całej marki i poszczególnych produktów.

Chcemy udowodnić, że postępowanie zawsze w zgodzie ze sobą, konsekwentne dążenie do celu i spełnianie marzeń, takich, które potencjalnie wydają się niemożliwe do zrealizowania, mogą sprawić, że życie będzie pełne twórczej radości. Kreowanie małej części świata, na którą mamy wpływ, daje niesamowitą satysfakcję – mówi Justyna Żukowska-Bodnar.

Tylko spójrzcie na opakowania kosmetyków! Aż miło je wziąć do ręki, prawda? Butelki i słoiczki Alkmie zdobią unikalne rysunki stworzone przez utalentowane artystki, graficzki i tatuatorki.

Kosmetyki polskiej marki Alkmie
Fot. mat. prasowe

W Alkmie czuć ruch, żywiołowość, chęć zmian i ciągłe poszukiwanie nowości. Jednak to tej kobiecej marce nie wystarcza. Dlatego wiosną szuka innych kobiet z wielką pasją tworzenia, które też mają odwagę wyrażać siebie. Alkmie właśnie rozpoczyna akcję „Be brave, be creative”, by pokazać i wspierać nieograniczoną siłę i kreatywność kobiet.  

Niezależnie od tego, co tworzą, czym się zajmują, co je inspiruje – każda kobieta, która podjęła wyzwanie, by zmienić swoje życie i śmiało podąża za marzeniami, może teraz pokazać się światu. Nie ma znaczenia, co robi – tak samo interesująca jest projektantka autorskich torebek, twórczyni ciekawej aplikacji, renowatorka mebli czy cukierniczka piekąca przepyszne torty. Najważniejsze, żeby twórczyni kochała to, co robi, realizowała swoje pragnienia, by jej produkty były oryginalne, a firma, którą stworzyła, stała dopiero na początku drogi. 

Przez najbliższe miesiące Alkmie będzie więc szukać kobiet kreatywnych i odważnych. Jesteś jedną z nich? Jeśli tak, to napisz o sobie i wyślij wiadomość prywatną na mediach społecznościowych marki lub maila na adres bebrave@alkmie.com. A jeśli chcesz, by świat poznał twoją kreatywną przyjaciółkę, siostrę, mamę, babcię, napisz o nich do Alkmie. W akcji „Be brave, be creative” niezwykłe kobiety będą szeroko promowane. Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez jurorki: Justynę Żukowską-Bodnar, dziennikarkę, blogerkę i Ambasadorkę Alkmie Beatę Sadowską. Wybrana finalistka na miesiąc stanie się ambasadorką Alkmie, zostanie przedstawiona na profilach marki w social mediach, będzie mogła opowiedzieć o sobie, o swojej twórczości, o produktach i o filozofii życia.

Kosmetyki polskiej marki Alkmie
Fot. mat. prasowe

W kobietach jest nieograniczona siła, pokażmy ją. Akcja „Be brave, be creative” rusza już 8 kwietnia. Nie przegap okazji. Jeśli masz pasję taką, jaka bije z marki Alkmie, daj się dostrzec. Wiosna jest najlepszym czasem, by śmiało ruszyć do przodu i pokazać się w najlepszym towarzystwie. 

Materiał powstał z udziałem Alkmie.

Wideo

Za nami 25 lat tworzenia magazynu VIVA!. Tak wraz z gwiazdami zapamiętaliśmy ten wyjątkowy czas

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

WERONIKA ROSATI o życiu w Los Angeles i córce: „Moment, w którym zaczęło się moje drugie życie, to narodziny córki”. AGNIESZKA I PIOTR GŁOWACCY: Para popularnych aktorów, rodzice bliźniaków, opowiadają o „podwójnym” szczęściu i o dojrzewaniu do miłości. JOHN PORTER: Najsłynniejszy Walijczyk mieszkający od 46 lat w Polsce mówi: „Jestem lekkim socjopatą”. Dlaczego? Ponadto HISTORIE NIEZWYKŁYCH WIĘZI MATEK I CÓREK oraz opowieść o MEMPHIS, mieście bluesa, grilla i Presleya.