Zobacz, na co się zdecydować!

Aleksandra Charzewska 19 listopada 2018 17:15

Z roku na rok coraz więcej marek kosmetycznych podejmuje próbę stworzenia kalendarzy adwentowych, także z kosmetykami dla mężczyzn! Czas przedświątecznych oczekiwań to idealny moment do testowania nowych produktów, w stosunku do których Panowie wciąż podchodzą z wielkim dystansem.

Niestety, mężczyźni wciąż nie mają tak dużego wyboru jak kobiety, jednak znajdą dla siebie kilka ciekawych kosmetycznych pozycji. Mogą zdecydować się na kalendarze z akcesoriami jak cążki do paznokci, nożyczki czy grzebienie lub na kalendarz z różnorodnymi produktami do pielęgnacji. Dla brodaczy powstały specjalne kalendarze, które pomogą dobrze zadbać o zarost, a dla fanów kąpieli kalendarze z umilaczami błogiego relaksu w wannie.

Nie wiesz na jaki kalendarz adwentowy się zdecydować? Sprawdź nasze propozycje!  

1/5
męskie kalendarze adwentowe
Copyright @Materiały prasowe
1/5

Kalendarz adwentowy Balea Men, 115 zł, Drogerianiemeicka.pl

2/5
męskie kalendarze adwentowe
Copyright @Materiały prasowe
2/5

Kalendarz adwentowy Man'Stuff Technic, 109,99 zł, Kosmetykizameryki.pl

3/5
męskie kalendarze adwentowe
Copyright @Materiały prasowe
3/5

Kalendarz adwentowy z produktami do pielęgnacji brody 24 Days of Beard Treats The Bearded Man Company, ok. 145 zł.

4/5
męskie kalendarze adwentowe
Copyright @Materiały prasowe
4/5

Kalendarz adwentowy z naturalnymi kosmetykami LUSH, ok. 240 zł.

5/5
męskie kalendarze adwentowe
Copyright @Materiały prasowe
5/5

Kalendarz adwentowy do pielęgnowania brody ASOS, ok. 150 zł.

Wideo

Justyna i Jakub Przygońscy: „jesteśmy zapracowanymi rodzicami”. Tak zmieniły ich dzieci

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

One nas inspirują! Kobiety sukcesu, w wieku od 30 plus do 70 plus: KAMIŃSKA, DERESZOWSKA, SWOROWSKA, KASPRZYK, DUDZIAK w szczerych, zaskakujących rozmowach o dojrzałości, poczuciu atrakcyjności i seksualności. „Wiek nie ogranicza apetytu na seks”, mówi wybitny seksuolog ANDRZEJ DEPKO i przełamuje tabu. IRIS APFEL ikoną stylu została po... osiemdziesiątce. Prowokuje: „Młodość jest przereklamowana!”. 88-letnia JOAN COLLINS i 56-letni PERCY GIBSON burzą stereotypy o związku starszej kobiety z młodszym partnerem. W cyklu PODRÓŻE wyprawa do indyjskich spa i centrów duchowych po młodość.