Reklama

To już drugi rok z rzędu Douglas wspiera ogólnopolską organizację Kwiat Kobiecości, która działa na rzecz walki z rakiem szyjki macicy. Kupując wybrane produkty marek biorących udział w akcji, wspierasz kobiety razem z nami.

Reklama

ZOBACZ: Najmodniejsze prezenty na Dzień Kobiet 2022

Prawdziwe piękno to coś więcej niż czerwone usta czy piękne oczy. Piękno przejawia się w naszych działaniach, w tym jak traktujemy innych ludzi. W dzisiejszym świecie, pełnym niepewności, prawdziwe wartości zyskują tym bardziej na znaczeniu. Właśnie dlatego Douglas zgodnie ze swoją kampanią „Let’s Do Beautiful”, w myśl której: „jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”, od lat prowadzi w Polsce akcje charytatywne.

„Nieustannie wspieramy i inspirujemy naszych Klientów w poszukiwaniu piękna, które pozwala odkrywać siebie, przejawia się w działaniu i w tym, jak odnosimy się do innych” – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Regional Manager Central Eastern Europe CEO Douglas Poland.

W ubiegłym roku Douglas po raz pierwszy wsparł fundację Kwiat Kobiecości, która na co dzień stawia na profilaktykę, dostęp do informacji, edukację i zmianę świadomości w podejściu do zdrowia. Przekazał 41 000 zł na zakup bezpłatnych badań cytologicznych dla kobiet, uruchomienie infolinii wspierającej kobiety z chorobą nowotworową oraz edukację dotyczącą badań kontrolnych. Infolinia wsparcia emocjonalnego i psychologicznego działa już od 7 lutego tego roku.

„Wygrałam z rakiem szyjki macicy, dlatego z własnego doświadczenia wiem, czego potrzebuje kobieta, która staje w obliczu nowotworu. Możesz ze mną szczerze porozmawiać, podzielić się swoimi emocjami, myślami i problemami”, mówi Ida Karpińska, pacjentka i założycielka fundacji Kwiat Kobiecości, która na infolinii udziela wsparcia emocjonalnego (w każdą środę, w godzinach 11-16.00 pod numerem tel. 607 833 788).

CZYTAJ TEŻ: Dzień kobiet 2022: 8 filmów i seriali o silnych kobietach

Tegoroczna akcja marki Douglas z fundacją Kwiat Kobiecości zorganizowana z okazji przypadającego w marcu Dnia Kobiet, rozpoczęła się 15 lutego i potrwa do 14 marca. Z zakupionych w tym czasie produktów marek, które biorą udział w akcji, Douglas przekaże fundacji 1% dochodu netto (wartość produktów brutto obniżoną o wysokość podatku VAT). Akcją w dniach 15.02-01.03 objęte są wszystkie produkty do makijażu Douglas Collection, wszystkie produkty Kylie Cosmetics i Kylie Skin, olejek do ust Glow Yeah Lip Oil marki Florence by Mills, wybrane palety cieni do powiek (35 kolorów) marki Morphe, a w dniach 02-14.03 wybrane produkty do: pielęgnacji (Dr Irena Eris, Lancome, Biotherm, Clarins, Collistar, Rituals, Mokosh, Shiseido), perfumy (Givenchy i Mugler), a także kosmetyki do makijażu (Clinique i Sisley). Szczegóły akcji są dostępne w perfumeriach Douglas i na douglas.pl.

mat. pras.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama