Czas na padel - co łączy najmodniejszy sport i markę zegarków?
Certina i Polska Federacja Padla ogłaszają wyjątkową współpracę!
- Redakcja VIVA!
Padel to obecnie jeden z najmodniejszych sportów. Powód? W padlu szybko można opanować podstawy, a co za tym idzie równie szybko można cieszyć się z gry. Padel to sport „socjalny” - na korcie grają cztery osoby, jest więc doskonałą okazją i pretekstem do spędzania aktywnie czasu ze znajomymi. Padla pokochały gwiazdy na całym świecie - nic więc dziwnego, że sport ten zyskał też popularność w… mediach społecznościowych. W Polsce znany jest od kilku lat, ale w Hiszpanii ma już wręcz status sportu narodowego. W całej zresztą Europie padel zyskuje liczne grono fanów. Wśród brandów, które związały się z padlem i wspierają jego rozwój jest szwajcarska marka zegarmistrzowska Certina. Od 2024 roku Certina będzie pełnić rolę Partnera Tytularnego Polskiej Federacji Padla (PFP). Federacja zorganizuje coroczne, oficjalne krajowe turnieje pod nazwą „CERTINA Polish Padel Tour”.
ZOBACZ TAKŻE: Sport, który podbija świat! Co to jest padel?
Czas na padel - Certina i Polska Federacja Padla
Słynna szwajcarska marka zegarmistrzowska od wielu lat pełni rolę oficjalnego chronometrażysty i partnera zawodów sportowych na najwyższym poziomie, a teraz ma nadzieję wspierać także wiele emocjonujących wydarzeń padlowych w Polsce i za granicą. Komentując nawiązaną współpracę, Prezes PFP, Marcin Potrzebowski powiedział: „Współpraca z Certiną to nowy rozdział w rozwoju polskiego padla. Jakość, wizja i precyzja, które są głęboko zakorzenione w DNA szwajcarskiej marki doskonale odpowiadają wartościom, jakie gra w padla wnosi do naszego życia. Wierzę, że wspólnym celem Certiny i Polskiej Federacji Padla jest tworzenie unikalnych projektów, dzięki którym zawodnicy i widzowie spędzą z naszą grą niezapomniany czas.” Natomiast CEO marki Certina, Marc Aellen dodaje: „Wydajność, dynamizm, moc, precyzja i pasja, to wartości, w których rytm bije serce padla i naszych czasomierzy. Padel to młoda i rozwijająca się dyscyplina sportu, która przyciąga inną, młodszą publiczność niż klasyczne sporty rakietowe. My robimy to samo, tworząc nasze wyjątkowo niezawodne produkty w przystępnych cenach.”
Marcin Potrzebowski, prezes Polskiej Federacji Padla i Marc Aellen, CEO marki Certina.