Zachęca do wyrażania siebie poprzez wystrój naszych wnętrz

Paulina Filipowicz 10 kwietnia 2021 13:29

Marka H&M HOME zaprasza Cię do świata Diane von Furstenberg. Kolekcja składa się z odważnych i kolorowych nadruków, z których słynie Diane von Furstenberg, znajdziemy w niej między innymi: zebrę, lamparta, czy wzór ust. Kolekcja składa się z 32 produktów, w której znajdziemy elementy wyposażenia wnętrz i artykuły dekoracyjne, w tym: wełniane koce, poszewki na poduszki, pudełka, tace, świece, filiżanki do espresso, talerzyki, wazony, plakaty, szlafrok.

Współpraca Diane von Furstenberg x H&M HOME zachęca nas do wyrażania siebie poprzez wystrój naszych wnętrz. Kluczowe elementy kolekcji to wełniane dwustronne koce, które możemy układać na łóżku lub sofie, ozdobne pudełka do przechowywania skarbów, lakierowane tace, czy szereg świec zapachowych. Ulubiony zapach Diane Von Furstenberga - bursztyn - pojawia się w każdej dużej świecy, a cztery mniejsze to wyjątkowe interpretacje zapachu drzewa cedrowego, sandałowego, bursztynu i sosny, wybrane osobiście przez samą Diane. Zestawy filiżanek i spodków do espresso będzie pięknie wyglądać w każdej kuchni, a różowo-pomarańczowe wazony z barwionego szkła aż proszą się o wypełnienie ich świeżymi wiosennymi kwiatami.

„Nadruki powstałe we współpracy z H&M HOME są ikoniczne. Nadruk „Diane” stworzyłam 20 lat temu, kiedy zakładałem firmę, podczas gdy odciski ust pochodzą mojego portretu autorstwa samego Warhola. Osobiście uwielbiam zwierzęce nadruki - zebra jest bardzo w stylu DVF – tak samo jak intensywny pomarańcz i róż, z kolei monochromatyczna czerń i biel są też bardzo eleganckie. Cała kolekcja jest fantastyczna i nie mogę się doczekać, kiedy podzielę się nią ze wszystkimi ”- mówi Diane von Furstenberg.
Kampania została zrealizowana w tętniącym życiem domu Diane von Furstenberg i zaaranżowana przez samą projektantkę, co stanowi autentyczny wyraz jej osobistego stylu.

Ceny oscylują od 79,99 zł za plakaty, 129,99 zł za świeczki, 299,99 zł za wazony i 599,99 zł za wełniane koce. Kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME będzie dostępna online na hm.com od piątku 16 kwietnia.

1/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
1/16

2/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
2/16

3/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
3/16

4/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
4/16

5/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
5/16

6/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
6/16

7/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
7/16

8/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
8/16

9/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
9/16

10/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
10/16

11/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
11/16

12/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
12/16

13/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
13/16

14/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
14/16

15/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
15/16

16/16
kolekcja Diane von Furstenberg x H&M HOME
Copyright @Mat.prasowe
16/16

Wideo

Urszula Dudziak pojawi się w kolejnej edycji The Voice of Poland? Zapytaliśmy!

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

IZABELA JANACHOWSKA i KRZYSZTOF JABŁOŃSKI: Zamożni, między nimi jest duża różnica wieku – idealny obiekt hejtu. Jak sobie z nim radzą? Jak się kochają? ANDRZEJ PIASECZNY: Dlaczego tak naprawdę zdecydował się na coming out. I to właśnie teraz. DZIECI KRÓLOWEJ ELŻBIETY: Karol, Anna, Andrzej, Edward – wychowani przez matkę, która musiała się zmagać z dylematem: dzieci czy korona. MONIKA I ROBERT JANOWSCY Mężczyzna po przejściach i kobieta z przeszłością o życiu w patchworkowej rodzinie, miłości do siebie i... cudzych dzieci. ANNA NOWAK-IBISZ Pani Gadżet… improwizuje.