akcja-jestem-feministą-answear-LAB
Fot. materialy prasowe
VIVA! Tylko u nas

W Światowy Dzień Feminizmu answear.LAB zachęca mężczyzn do okazania wsparcia kobietom

Połączmy swoje siły i udowodnijmy, że warto być feministką i feministą

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 7 listopada 2021 09:54
akcja-jestem-feministą-answear-LAB
Fot. materialy prasowe

Pokażmy, że bez względu na płeć, wierzymy w szacunek, tolerancję, godność, sprzeciwiamy się wszelkim formom przemocy, dyskryminacji i seksizmu. Do tego zachęca answear.LAB inicjując akcję #JESTEMFEMINISTA.

Potrzebujemy odważnych, silnych marek, które wspierają nas, zabierają głos w ważnych sprawach, inspirują i zachęcają do życia na własnych zasadach. answear.LAB od początku stawia na kobiety, nie boi się prezentować kobiecej siły w kampaniach i odważnie zachęca klientki do manifestowania swoich poglądów i wyrażania siebie. W Światowy Dzień Feminizmu idzie o krok dalej – tym razem angażując mężczyzn do wsparcia idei i opowiedzenia się po stronie kobiet. Pokażmy, że możemy na siebie liczyć!

#JESTEMFEMINISTA - wyjątkowa akcja answear.LAB

Co roku, 7 listopada, obchodzimy Światowy Dzień Feminizmu. To doskonała okazja do zastanowienia się nad ideą ruchu, jego przyszłością, a także miejscem feminizmu w naszym życiu. Pomimo ponad 100 lat działań w tym zakresie, współczesny świata nadal daleki jest od równości. Co więcej, okazuje się, że feminizm jest tak samo potrzebny kobietom, jak i mężczyznom. Nie tylko dlatego, że dotyczy ich partnerek, sióstr, córek, koleżanek… Bez sprzymierzonych działań i wzajemnego wsparcia trudno będzie zwalczyć seksizm, przemoc czy dyskryminację. Przypomina o tym marka answear.LAB, która z okazji Światowego Dnia Feminizmu stworzyła akcję #JESTEMFEMINISTA. Ponad 100 popularnych i cenionych Polaków, m.in. aktorów, dziennikarzy, aktywistów, influencerów otrzyma charakterystyczne T-shirty:  https://answear.com/k/on/odziez/t-shirty-i-polo z hasłem „I’m a feminist”, a w mediach społecznościowych podzieli się swoimi przestrzeżeniami na temat feminizmu i bycia feministą. Oczywiście, do akcji może dołączyć każdy, nie tylko od święta. Feminista bowiem to ktoś, kto wierzy w równouprawnienie i sprawiedliwe traktowanie, sprzeciwia się wszelkim formom dyskryminacji i przemocy, wspiera kobiety, a dla tych najbliższych jest równym partnerem w życiu.

akcja-jestem-feministą-answear-LAB
Fot. materiały prasowe

Marka, która wierzy w kobiecą siłę

Akcja związana z Dniem Feminizmu nie jest jedynym głośnym tegorocznym projektem answear.LAB. Marka wierzy w siłę kobiet, siostrzeństwo i wzajemne wsparcie. Chce, by jej kolekcje nie były wyłącznie interpretacją trendów danego sezonu, ale odpowiadały na potrzeby klientek. Właśnie dlatego w sierpniu swoją premierę miała kolekcja GIRL POWER, zawierająca buntownicze topy, koszule, denim, torebki i buty workery pozwalające twardo stąpać po ziemi. Całkowity dochód z jej sprzedaży zasili konto fundacji UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej – organizacja ta dodaje skrzydeł kobietom z całego świata poprzez wyrównywanie szans społecznych, ekonomicznych i prawnych oraz pomaga osobom w trudnej sytuacji życiowej i materialnej. Marka answear.LAB wierzy bowiem, że każda z kobiet, niezależnie od miejsca zamieszkania czy pochodzenia, powinna mieć możliwości godnego życia na własnych zasadach.
***
 
Marka answear.LAB dostępna jest wyłącznie na Answear.com, który jest pierwszym polskim internetowym sklepem multibrandowym oferującym szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 400 światowych brandów. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 8 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach.

Materiał powstał z udziałem marki answear.LAB

TAGI #moda

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Kocha muzykę, ale już podważano jej sukcesy. Córka Aldony Orman o cieniach posiadania znanego nazwiska

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

KATARZYNA DOWBOR o utracie pracy, nowych wyzwaniach i o tym, czy mężczyźni... są jej potrzebni do życia. JOANNA DARK i MAREK DUTKIEWICZ: dwie dusze artystyczne. W błyskotliwej i dowcipnej rozmowie komentują 33 lata wspólnego życia. SYLWIA CHUTNIK: pisarka, aktywistka, antropolożka kultury, matka. Głośno mówi o sprawach niewygodnych i swojej prywatności. ROBERT KOCHANEK o cenie, jaką zapłacił za życiową pasję – profesjonalny taniec. O TYM SIĘ MÓWI: Shannen Doherty, Christina Applegate, Selma Blair, Selena Gomez, Michael J. Fox łamią kolejne tabu – mówią publicznie o swoich chorobach.