Reklama

Specjalizujący się w oszacowywaniu wartości rynkowej marek portal Brand Directory opublikował tegoroczny ranking najcenniejszych marek modowych świata. I jak się okazuje, pierwsze miejsce w tym zestawieniu po raz kolejny zajął sportowy gigant Nike. Miejsce drugie i trzecie w 2019 roku zajęły wielkie sieciówki H&M i Zara, a pozycję czwartą objęła pierwsza w tym rankingu marka luksusowa, czyli francuski Louis Vuitton. Pierwszą piątkę zamyka zaś kolejny brand sportowy Adidas. Na koniec dodajmy tylko, że żadna z marek modowych nie dostała się do pierwszej dziesiątki globalnych marek. Na tej liście pierwsze trzy miejsca zajmują: Amazon, Apple i Google. Pełną listę 50. najcenniejszych marek modowych świata znajdziecie poniżej.

Reklama

Najcenniejsze marki modowe świata 2019 roku

1. Nike, $32 miliarda
2. H&M, $19
3. Zara, $14.4
4. Louis Vuitton, $13
5. Adidas, $10
6. Uniqlo, $9.6
7. Hermes, $8.3
8. Rolex, $7
9. Gucci, $6.8
10. Cartier, $6.7
11. Donna Karan $6.5
12. Victoria’s Secret $6.3
13. Under Armour $5.9
14. Chow Tai Fook $5
15. Coach $$4.6
16. Tiffany & Co $4.45
17. Burberry $4.2
18. Michael Kors $3.7
19. Prada $3.7
20. The North Face $3.6
21. Christian Dior $3.5
22. Armani $3.4
23. Omega $3.3
24. Polo Ralph Lauren $3.2
25. TAG Hauer $3.1
26. Pandora $2.9
27. Tommy Hilfiger $2.6
28. Bulgari $2.6
29. GAP $2.3
30. Old Navy $2.3
31. Boss $2.3
32. Puma $2.27
33. Levi’s $2.19
34. Calvin Klein $2.18
35. Anta $2.04
36. Primark $2.03
37. Skechers $1,9
38. Asics $1.85
39. Bershka $1.76
40. Swatch $1.73
41. Loewe $1.63
42. Timberland $1.54
43. Converse $1.48
44. Ferragamo $1.45
45. Bottega Veneta $1.45
46. Massimo Dutti $1.45
47. Marc Jacobs $1.39
48. Fossil $1.39
49. Hanes $1.36
50. Gildan $1.28

Reklama
Reklama
Reklama