Tous
Fot. Mat. prasowe
VIVA! Tylko u nas

Siła, piękno i więź kobiecego macierzyństwa w nowej kampanii TOUS na Dzień Matki 

Matka symbolizuje siłę, piękno, bezpieczeństwo i bezwarunkową miłość. W najnowszej kampanii TOUS “Mother of Pearl” na Dzień Matki podkreślamy niezwykłość każdej matki, celebrując jej determinację i oddanie

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 25 kwietnia 2024 16:15
Tous
Fot. Mat. prasowe

Bogactwo materiałów i wyjątkowy design

Kolekcja "Mother of Pearl" to symboliczny gest wdzięczności i miłości dla wyjątkowych matek. Każdy element biżuterii jest skarbem, który tak jak perła jest jedyny w swoim rodzaju - niepowtarzalny. Organiczne formy zresztą są trzonem tej kolekcji oddając naturę morskich skarbów.  W naszyjnikach, kolczykach i pierścionkach z kamieniami szlachetnymi pojawia się perła, a w masywnych pierścieniach i kolczykach z kolekcji GRAIN znajdziemy motyw muszli i ikonicznego misia TOUS. 

Tous
Fot. Mat. prasowe

Symboliczne skarby dla wyjątkowych matek

Każdy prezent z kolekcji "Mother of Pearl" to nie tylko wyjątkowy element stylizacji, ale również symboliczny wyraz miłości. Z tej okazji Idealnie sprawdzą się więc wisiorki czy bransoletki z odręcznie wykaligrafowanym słowem "mama"; odtworzone w srebrze próby 925, srebrze vermeil oraz 18-karatowym złocie.

Tous
Fot. Mat. prasowe

O marce TOUS

TOUS to marka biżuterii, z którą kreatywność i autoekspresja nabierają blasku. Obecna w 46 krajach marka posiada ponad 700 sklepów, a jej obroty w 2021 roku wyniosły 384 miliony euro. Siłą napędowe przedsiębiorstwa są 4 tysiące pracowników, którzy razem tworzą TOUS zgodnie z misją marki: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Misję marki podsumowuje sześć słów: „We craft a world of joy”. Ten sam cel przyświeca działaniom społecznym firmy, która angażuje się w ochronę środowiska i rzemiosła poprzez tworzenie miejsc pracy branży oraz szkolenia w utworzonej w 2018 roku Szkole Biżuterii i Rzemiosła TOUS (ETJOA).

Tous
Fot. Mat. prasowe

Tous
Fot. Mat. prasowe

Tous
Fot. Mat. prasowe

Materiał promocyjny TOUS.

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

To nie była miłość od pierwszego wejrzenia, ale szybko zamieszkali razem. Teraz czeka ich wielka zmiana!

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARYLA RODOWICZ o poczuciu zawodowego niedocenienia, związkach – tych „gorszych, lepszych, bardziej udanych” i swoim azylu. KAROLINA GILON I MATEUSZ ŚWIERCZYŃSKI: ona pojechała do pracy na planie telewizyjnego show, on miał przeżyć przygodę życia jako uczestnik programu… MAREK TORZEWSKI mówi: „W miłości, która niejedno ma imię, są dwa kolory. Albo biel, albo czerń. A ja mam tę biel, a to wielkie szczęście…”.