Reklama

Od momentu, gdy powstała firma Ray Ban, czyli od 1937 roku, jej produkty są cenione na całym świecie. Zawdzięcza to głównie gwiazdom Hollywood i celebrytom, którzy upodobali sobie modele Aviator, Clubmaster i Wayfarer. Pierwszy z nich został skonstruowany z myślą o pilotach, jednak szybko zyskał sympatię stylowych mężczyzn, a później kobiet. Szczególnie w latach 80., kiedy do kin wszedł „Top Gun” z Tomem Cruisem, aviatory stały się niezwykle popularne.

Reklama

Teraz marka stworzyła nowy niebywały projekt, czyli szczerozłoty model The Wings 24-Carat Gold Limited Edition! Ich szkło, oprawki i zauszniki pokrywa warstwa 24-karatowego złota, a okularom odjęto kilka nadprogramowych gramów, by były lżejsze i wygodniejsze w noszeniu. Oprócz tego na złotej powierzchni wygrawerowano logo Ray-Ban, a sam kształt został lepiej wyprofilowany. To limitowana edycja, która liczy sobie tylko 500 sztuk i kosztuje... 518 dolarów.

Reklama

Sprawdźcie, jak wygląda ten niezwykły projekt w naszej galerii! Dowiecie się również, które gwiazdy już pokochały tę markę. Skusilibyście się na taki dodatek?

Reklama
Reklama
Reklama