Małgorzata Rozenek Majdan Born2be
Fot. mat. prasowe
VIVA! Tylko u nas

Małgorzata Rozenek-Majdan w najmodniejszych stylizacjach sezonu

Gwiazda została twarzą kampanii o przewrotnym tytule Mów Do Mnie Teraz.

WSPÓŁPRACA REKLAMOWA 22 września 2020 15:28
Małgorzata Rozenek Majdan Born2be
Fot. mat. prasowe

Jesienna kampania marki Born2be.pl Mów Do Mnie Teraz, z udziałem najgorętszego nazwiska w polskim show-biznesie Małgorzaty Rozenek-Majdan, to wejście w świat Bohemii i ukłon w kierunku wolności zapoczątkowanej w kulturze hippie lat 70 -tych. Wybór twarzy kampanii był więc oczywisty - jak przyznają jej twórcy - zespół kreatywny Born2be. Świadoma siebie, pewna swoich wartości i przekonań, charyzmatyczna osobowość telewizyjna - Małgorzata Rozenek-Majdan idealnie wkomponowała się w styl artystycznej bohemy. 

Małgorzata Rozenek-Majdan w kampanii Born2be
Fot. mat. prasowe

Małgorzata Rozenek - Majdan w kampanii Born2be 

Co stanowiło główną inspirację jesiennej kampanii Born2be? Genezy należy upatrywać  w szepcie i jednym słowie – teraz. Ma ono stanowić wezwanie do działania tu i teraz. Ma być drogowskazem do inspirowania, poznawania i bycia. Mów do mnie teraz to nawiązanie do słynnych słów Małgorzaty Rozenek-Majdan wypowiedzianych w programie Azja Express, gdzie była jedną z uczestniczek. Nieco zmienione na potrzeby nowej rzeczywistości hasło nabiera innego znaczenia. 

Małgorzata Rozenek w kampani Born2Be
Fot. mat. prasowe

Postindustrialny klimat tworzy idealną przestrzeń na danie sobie większej swobody w wyrażaniu siebie. To również czas otwierania się na drugiego człowieka. Czas słuchania i działania. Mów do mnie teraz odzwierciedla potrzebę ludzi. Dotąd jedynie przez zasłonięte twarze spoglądaliśmy w zagubione spojrzenia. Teraz kiedy wolność zaczęła nabierać nowego znaczenia, nie tyle chcemy widzieć, ile słyszeć. Potrzebujemy głosu, który zainspiruje i powie, że teraz jest odpowiedni czas. W tej roli osoba, którą pokochały miliony Polaków- Małgorzata Rozenek- Majdan- jedna z najbardziej charyzmatycznych postaci polskiego show-biznesu.

Trendy jesień 2020 w nowej kampanii Born2be

Na  uwagę zasługują damskie stylizacje utrzymane w estetyce lat 70. i stylu bohemian. To przede wszystkim wzorzyste kurtki, garnitury w energetycznych kolorach, ale też dzianinowe sukienki i żakardowe kardigany oraz szczególnie modnie ostatnio dzwony. Mocna stylistyka jest również obecna w obuwiu: botki, kowbojki, długie kozaki za kolano to tylko jedne z nielicznych propozycji, jakie na jesienny sezon proponuje marka Born2be. Całości dopełniają przemyślane dodatki w postaci kapeluszy i biżuterii vintage. Męskie stylizacje to głównie oldschoolowe bluzy i kurtki oraz kraciaste koszule  przywołujące na myśl nowojorskie ulice lat 70-tych.

Kampania Mów Do Mnie Teraz to spójna koncepcja materiałów video i foto pokazująca świat bohemii. W hipisowskiej feerii barw widzimy przenikające się postacie, które mają manifestować wolność i różnorodność- cechującą markę Born2be. Kreacją i produkcją kampanii zajął się team born2be, a za obiektywem stanęła popularna fotografka gwiazd Marta Wojtal. 

Wejdź w świat bohemii z Born2be pl już TERAZ!

Materiał powstał z udziałem marki Born2be

Redakcja poleca

REKLAMA

Wideo

Jedno zdjęcie Roxie Węgiel wywołało lawinę komentarzy. Odpowiedziała: „Ludzie muszą się przyzwyczaić, że jest inaczej”

Akcje

Polecamy

Magazyn VIVA!

Bieżący numer

MARCELA I MICHAŁ KOTERSCY: w styczniu powiedzieli sobie „tak”, ale to niejedyna rewolucja w ich życiu. KATARZYNA ŻAK: o tym, co jest jej największym szczęściem i czego najbardziej żałuje. ANDREA CAMASTRA: dla zdobywcy gwiazdki przewodnika Michelin gotowanie jest jak teatralny spektakl. ALDONA ORMAN Z CÓRKĄ IDALIĄ w rozmowie pełnej metafizyki, ale też zwykłej codzienności. SWIFT, CYRUS, EILISH, GOMEZ, DUA LIPA: idolki zbiorowej wyobraźni.