Każda z nas ma takie momenty, w których chce schować się za swoim strojem i odgrodzić się nim od świata. Owszem, moda może być zbroją i pancerzem, ale swój prawdziwy potencjał ujawnia, gdy staje się dobrą zabawą. Wszystkie „chwyty” są w niej dozwolone. Niech stanie się w naszych rękach artystycznym orężem. Eksperymentujmy więc ze stylem, puśćmy wodze fantazji, próbujmy niecodziennych i nieoczywistych połączeń. A co najważniejsze, świetnie się przy tym bawmy.

Reklama
materiały prasowe

Z podobnego założenia wychodzi słynna hiszpańska marka biżuteryjna TOUS. Zgodnie ze swoim mottem „We craft a world of joy”, za pomocą biżuterii i akcesoriów chce wnieść do niekiedy bardzo ponurej rzeczywistości trochę radości, kolorytu i dobrej zabawy. Zarówno jej portfolio, jak i kampanie reklamowe aż kipią od kreatywności, są stworzone z artystyczną odwagą, przymrużeniem oka i poczuciem humoru. Marka z powodzeniem buduje w ten sposób niezwykłą więź z odbiorcami i otwiera się na nową klientelę.

Przede wszystkim kreatywność

W centrum oferty TOUS znajdują się modele, które idealnie dopełniają codzienne looki, ale dodają im też pazura i sprawiają, że takiej stylizacji nie sposób przeoczyć. Można je łączyć ze sobą na wiele sposobów, a im mniej sztampowo, tym lepiej! Bez oporów zestawiajmy ze sobą srebro i złoto, nylon i kolorowe kamienie szlachetne (m.in. labradoryty, ametysty i korneliany), wykwintne diamenty pavé z zabawnym motywem misia czy potężne sygnety z delikatnymi bransoletkami. Eklektyzm naprawdę jest w cenie.

materiały prasowe

W świecie biżuterii do łask wraca też maksymalizm. Nie bójmy się, że przesadzimy z ilością. Jeśli mamy ochotę założyć trzy naszyjniki, sześć kolczyków i pierścionek na niemal każdy palec, nie nie stoi na przeszkodzie. Wystarczy nam jedna drobna bransoletka? Też dobrze. Niezależnie od wieku, płci czy poczucia estetyki, wśród propozycji TOUS każdy znajdzie biżuterię dla siebie.

Kultowy miś w trzecim wymiarze

Nie sposób nie wspomnieć o metamorfozie słynnego misia TOUS. Po „liftingu” zyskał on trójwymiarową formę. Nie chodziło jednak tylko o odświeżenie symbolu, który od 40 lat pozostawał niezmienny, ale o zasygnalizowanie, że marka jeszcze bardziej stawia na kreatywność, różnorodność i wyrażanie siebie, we wszystkich możliwych wymiarach. Nowy projekt misia pozwala na więcej eksperymentów ze skalą, fakturą czy kolorami.

materiały prasowe

TOUS to nie tylko biżuteria, ale też akcesoria, m.in. torby. Od czarnych skórzanych modeli przez zielone, fioletowe i czerwone „misie" po łaciate czarno-białe futerko – również tutaj króluje różnorodność. W ofercie marki są i bardzo pojemne sakwy, i niestandardowe kopertówki.

Reklama

Jak widać, hiszpańska marka mówi stanowcze „nie” stylistycznej nudzie. I to z jakimi efektami!

Reklama
Reklama
Reklama